اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

آتش‌سوزی کارگاه مبل در تهران باعث مرگ 4 نفر شد

تهران- سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل در تهران خبر داد و گفت: 4 مرد جوان غیرایرانی در این حادثه جان باختند.

به گزارش شجرنیوز از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در محله مرتضی گرد در خیابان فرحمند اعلام شد که 3 ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در یک کارگاه مبل‌سازی به وسعت ۳۰۰ متر آتش‌سوزی روی داده بود که البته درب کارگاه از داخل قفل بود و آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی درب را باز کردند که به دلیل حجم زیادی از ابر و اسفنج بیشتر کندسوزی روی داده بود که لازم به ذکر است دود ابر و اسفنج بسیار مسموم‌کننده است.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رابطه با فوت 4 مرد در این حادثه بیان کرد: آتش‌نشانان در حین عملیات در طبقه بالایی کارگاه و در محل استراحت کارگران، با 4 نفر مرد جوان با تابعیت غیرایرانی مواجه شدند که نقش بر زمین بودند و با خارج کردن افراد مشخص می‌شود آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی در پایان گفت: با اطفاء حریق و پایان عملیات، محل به مالکان و عوامل انتظامی تحویل داده شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.