اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

آمادگی ادارات اسلامشهر جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت آمادگی همه جانبه ادارات شهر مسئول از جمله جهاد کشاورزی و صمت جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اسلامشهر با اشاره به اهمیت تشدید بازرسی‌ها اظهار داشت: بازدید سرزده از واحدهای صنفی کوچک و بزرگ از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی تا ۲۹ اسفندماه تداوم خواهد داشت.

️وی همچنین به اهمیت شفاف سازی، تبیین و تشریح نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اشاره کرد و افزود: فواید اجرای این طرح، نحوه اجرا، فروشگاه‌های مرجع و تمام مواردی که ممکن است برای مردم مبهم باشد باید توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی شود.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تداوم توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی با محوریت محلات کم برخوردار اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته در خصوص توزیع کالا با نرخ مصوب دولتی در مساجد و مدارس محلات کم برخوردار، امسال نیز در چهار، پنج روز پایانی سال کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی با محوریت این محلات توزیع می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.