بازاراخباراقتصاد

دوره آموزش ادمینی پیج اینستاگرام برای مدیران کسب‌وکار

چند سالی است که با گره خوردن کسب و کارها به اینترنت، شغلی به نام کارشناس شبکه‌های اجتماعی و یا بهتر است بگوییم ادمینی اینستاگرام ظهور کرده است. در واقع وظیفه‌ی تولید محتوا و تعامل و به طور کلی مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیز به عهده یک ادمین اینستاگرام یا کارشناس سوشال مدیا خواهد بود و از این رو کسب و کارها برای فعالیت‌های خودشان به یک ادمین نیاز دارند تا بتواند نیازهای کسب و کار را برآورده نماید.

چرا کسب و کارها به ادمین احتیاج پیدا کرده‌اند؟

بگذارید با یک مصداق از این موضوع پیش برویم؛ با توجه به اهمیت ارتباط با مخاطبان و تعامل در دنیای اینستاگرام، استخدام ادمین پاسخ‌گویی به دایرکت اینستاگرام برای کسب‌وکارها بسیار حیاتی است. این کار باعث جلب اعتماد مخاطبان و افزایش تعامل با آنها می‌شود چرا که دقیقاً یک ادمین می‌تواند در شرایط مختلف، با انتخاب ادبیات درست، تعامل مثبتی ایجاد کند.

شما وقتی جذی یک کسب و کار می‌شوید که بدانید یک نفر جواب سوالهایتان را می‌دهد، به صورت مستمر فعالیت دارد و در تلاش است اعتماد مخاطب را جلب کند و مشتری مدار باشد.

خب صاحب کسب و کار که نمی‌تواند به تنهایی همه کارهای پیج را انجام دهد به خصوص اگر تعداد فالوورها بالا باشد، قطعاً نیاز به ادمین دارد.

در بعضی از بیزینس‌ها می‌بینید که خود صاحب برند همیشه در پست و استوری‌ها حضور دارد و تبدیل به یک اینفلوئنسر موفق شده است. شما فکر می‌کنید که چنین فردی تمام کارهای پیجش را خودش می‌کند ولی در واقع او هم یک یا چند ادمین دارد که کارهای پاسخگویی و ادیت را انجام می‌دهند.

دوره کاربردی آموزش ادمینی اینستاگرام

پیدا کردن یک دوره آموزشی جامع که صفر تا صد ادمینی را در برگیرد، برای یادگیری درست و اصولی این مهارت، اهمیت بالایی دارد. اگر صاحب کسب و کاری هستید یا قصد دارید پیج خودتان را رشد دهید و به دنبال یک آموزش جامع برای ادمینی اینستاگرام می‌گردید، پکیج آموزشی ادمینی سایت نوین می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. سایت نوین با ارائه بیش از 50 ساعت آموزش تخصصی مهمترین مهارت‌هایی را که برای مدیریت پیج اینستاگرامتان نیاز دارید، به شما آموزش میدهد و پس از پایان دوره، توانایی این را پیدا می‌کنید که هر نوع پیجی با هر موضوعی را بتوانید رشد دهید و به موفقیت برسانید. حالا برویم سراغ اینکه اصلا این پکیج آموزشی چه مسائلی را در برمی‌گیرد؟

دوره آموزش ادمینی پیج اینستاگرام برای مدیران کسب‌وکار

در این بسته آموزشی ویدیویی، شما به سه دوره شامل دوره موبایل گرافی (تولیدمحتوا با موبایل،) آموزش صفر تا صد اینستاگرام و مینی دوره فتوشاپ دسترسی خواهید داشت. یعنی انگار با یک تیر سه نشان زده‌اید! هم با الگوریتم‌های اینستاگرام آشنا می‌شوید و هم نحوه ساخت و طراحی یک پروفایل حرفه‌ای برای کسب و کارتان را یاد خواهید گرفت.

همچنین تدوین استراتژی محتوای شبکه‌های اجتماعی که یکی از مهمترین بخش‌های فعالیت یک کسب و کار در اینستاگرام است را فرا می‌گیرید. تبلیغات، افزایش فالور، تعامل، فوت و فن فروش و بازاریابی در اینستاگرام و … تنها قسمتی از آموزش‌های جذاب این پکیج است.

تولید محتوا با موبایل هم که یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز پکیج ادمینی نوین به حساب می‌آید. این بخش به شما در ساخت ریلز، پست، استوری، ساخت پادکست، اصول عکاسی و فیلمبرداری، نور پردازی، ادیت عکس و ویدیو، ساخت تیزر تبلیغاتی و … کمک خواهد کرد و کار با بیش از 30 اپلیکیشن تولید محتوا را یاد خواهید گرفت. در کنار این همه آموزش کاربردی، یک مینی دوره فتوشاپ هم وجود دارد که در طراحی محتوای با کیفیت و حرفه‌ای حسابی به کار بیزینس شما خواهد آمد.

حالا چرا دوره ادمینی نوین؟ از کامل و جامع بودن دوره که بگذریم، یکی از مهمترین مزیت‌های این دوره این است که دانش‌پذیران پس از سپری کردن آموزش، به بازارکار معرفی خواهند شد؛ یعنی اگر شما به ادمینی به عنوان یک شغل با بازارکار خوب نگاه می‌کنید، می‌توانید با کسب مهارت ادمینی، راحت وارد بازار کار شوید و به درآمد برسید. ضمنا امکان پشتیبانی نیز همواره فراهم خواهد بود. در کنار آن، امکان خرید قسطی نیز برای کاربران فراهم شده است که اطلاعات بیشتر آن را می‌توانید در سایت نوین ببینید.

وظایف یک ادمین چیست؟

وظایف ادمین‌ها بر اساس کاری که انجام می‌دهند به چند دسته تقسیم می‌شود، برای مثال، ادمین تبلیغات، ادمین دایرکتر یا ادمین پاسخگویی به اینستاگرام، ادمین تولید محتوا و یا ادمین فروش. ادمین پاسخگویی به اینستاگرام نقش مهمی در مدیریت ارتباط با مخاطبان یک پیج اینستاگرام دارد. این شخص نه تنها به دایرکت‌های ارسالی و کامنت‌های پست و ریل‌ها را پاسخ می‌دهد، بلکه گاهی می‌تواند با برقراری ارتباط با مخاطبان در دایرکت، به دیده شدن محصولات و محتوای یک کسب و کار نیز کمک کند.

ادمین تبلیغات نیز بر افزایش فالورهای پیج و بیشتر دیده شدن محتوای آن تمرکز می‌کند. همکاری با اینفلوئنسرها، تدوین سناریوی تبلیغات و هماهنگی‌های تبلیغات نیز بر عهده ادمین‌های تبلیغات خواهد بود. اگر پیج کسب و کارتان فروش محور است، لزوم استخدام ادمین فروش و ثبت سفارش نیز از واجبات به حساب می‌آید! در کنار همه اینها، تولید محتوا هم نیاز به مهارت و انرژی زیادی دارد و همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم کسب و کارهایی که پیج دارند، بوده است. برای همین مهارت کار با موبایل و آماده سازی و انتشار پست، استوری یا ریلز، مهارتی ارزشمند است که کسب و کارها همواره به آن نیاز خواهند داشت.

بد نیست این را هم بدانید که گاهی یک ادمین اینستاگرام به تمامی مهارت‌هایی که درباره‌اش حرف زدیم مسلط است و گاهی نیز ادمین‌ها به صورت تخصصی روی یک مهارت کار می‌کنند. این دیگر به نوع پیج اینستاگرام شما و اولویت شما به عنوان مدیر یک کسب و کار بستگی دارد که چه نوع ادمینی را برای پیجتان استخدام کنید.

کلام پایانی

اگر برای کسب و کارتان به دنبال ادمین اینستاگرام می‌گردید و یا می‌خواهید تیم خودتان این مهارت را یاد بگیرند، نیاز به یک منبع آموزشی جامع خواهید داشت. درست است که در دنیای اینترنت با یک جستجوی ساده می‌توان به دریای اطلاعات متصل شد اما وجود یک آموزش یکپارچه و منسجم و البته کامل، کار را برای یادگیری بسیار راحت می‌کند و باعث می‌شود در هزینه و زمانتان صرفه‌جویی کنید.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

انتهای رپرتاژآگهی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.