شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

احضار فرد منتشر کننده تصاویر خصوصی در فضای مجازی به پلیس فتا

شهریار- رییس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: شخصی که با هویت مجهول اقدام به ایجاد صفحه جعلی با تصاویر و هویت فرد دیگر کرده بود با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ شاهین حسنوند ظهر رییس پلیس فتای غرب استان تهران پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت شخصی با هویت مجهول اقدام به ایجاد صفحه جعلی با تصاویر و هویت وی کرده است.

وی بیان کرد: رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و متهم حدوداً ۳۰ ساله شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: متهم انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلافات گذشته در محل کار و انتقام جویی از شاکی بیان کرد.

حسنوند در ادامه افزود: هرگونه ایجاد مزاحمت برای اشخاص در فضای مجازی جرم بوده و با افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان به هر نحوی ایجاد مزاحمت کرده و با تهدید و ارعاب، امنیت روانی آنان را برهم می‌زنند برابر قانون برخورد می‌کند.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از هموطنان خواست: هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا با ما در میان بگذارید.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.