اخبار شهرستان شمیراناتاخبارخبر مهمدر استان

از ۳ مرکز معاینه فنی جدید شمیرانات چه می دانیم

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران با اشاره به اینکه سه مرکز معاینه فنی در شمال تهران به بهره برداری رسید، گفت: یکی از مراکز در منطقه بی دفاع شهری بهره برداری شده است.

به گزارش شجرنیوز از شمیرانات، سیدمهدی صباغ در حاشیه بهره برداری از این مراکز معاینه فنی در قالب شصت و یکمین شنبه های امید و افتخار شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در شصت و یکمین شنبه های امید و افتخار شهرداری تهران هشت مرکز معاینه فنی به بهره برداری رسید که سه مرکز آن در شمال تهران بود.

وی افزود: در این منطقه، یک مرکز وجود داشت که با راه اندازی این سه مرکز در محدوده شرق منطقه یک و افزایش خطوط خدمات رسانی در پایانه شهید دستواره، تقاطع بزرگراه ارتش و امام علی (ع) و بزرگراه شهید بابایی ورودی یاس فاطمی، انشالله ۵ خط خدمات رسانی خواهند کرد.

به گفته صباغ، تردد طولانی ساکنان منطقه یک برای معاینه فنی به خارج از منطقه تعدیل و تا حدودی مشکلات شهروندان مرتفع می شود که امیدواریم این نقاط در غرب منطقه نیز اضافه شود.

وی با اشاره به مرکز واقع در تقاطع بزرگراه ارتش و امام علی (ع)، انتهای ۳۵ متری شهید افتخاری گفت: این مرکز در نقطه بی دفاع شهری واقع شده است که با اضافه شدن خطوط و مراکزی که در منطقه یک شاهد آن هستیم، صف‌های انتظار کاهش می یابد.

آیین بهره برداری از هشت واحد سیار معاینه فنی خودروهای سبک شهر تهران با حضور مهدی پیرهادی رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شادی مالکی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.