اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

استاندار تهران از ستاد انتخاباتی شهرستانهای رباط کریم ، اسلامشهر و شهریار بازدید کرد

تهران- استاندار تهران در بادید از ستاد انتخاباتی شهرستانهای رباط کریم ، اسلامشهر و شهریار گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت انتخابات، حضور همه‌ طیف سیاسی در پای صندوق‌های رای موجب تقویت روحیه ی عمومی می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از تهران، علیرضا فخاری روز پنجشنبه به همراه امید احمدی فرماندار، کیهان مشاور استاندار تهران، و هیئت همراه از بخش های مختلف فرمانداری که فرایند برگزاری انتخابات را برنامه ریزی می کنند بصورت سرزده بازدید کرد.

 

استاندار تهران: حضورطیف های سیاسی پای صندوق های رای موجب تقویت روحیه عمومی می شود

استاندار تهران با قدردانی از زحمات پرسنل فرمانداری شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: در حوزه انتخابیه استان تهران و رباط‌کریم انتخابات به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می شود که کاربران آموزش‌های لازم را فرا گرفته و تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات در استان تهران برقرار است.

فخاری به برگزاری انتخابات سالم تاکید و بیان کرد: بر اساس آموزه‌های مقام معظم رهبری، وهمچنین تقویت روحیه و مشارکت عمومی مردم در انتخابات، بی طرفی یکی از اولویت‌های اصلی دستنکاران انتخابات در استان تهران است.

استاندار تهران: حضورطیف های سیاسی پای صندوق های رای موجب تقویت روحیه عمومی می شود

دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کشور برگزار می شود.

شهرستان‌های رباط‌کریم وبهارستان در مجلس شورای اسلامی یک نماینده دارند و۶۴ نفر در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند.

بازدید سرزده استاندار تهران از ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر

استاندار تهران ظهر امروز پنج شنبه به صورت سرزده در فرمانداری اسلامشهر حضور یافت و از بخش های مختلف ستاد انتخابات این شهرستان بازدید کرد.

علیرضا فخاری در ادامه این بازدید در سخنانی در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان ضمن قدردانی از فعالیت هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: به مردم عزیز قول دادیم امانت دار آرای مردم باشیم و نباید حتی یک رای له یا علیه کسی جابجا شود.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز استان تهران نیز دعوت می کنیم تا فردا با شور، نشاط و اشتیاق با تدبیر و تدبر لازم برای انتخاب اصلح ترین فرد که شایستگی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دارد پای صندوق های رای بیایند.

استاندار تهران با بیان اینکه فضای رقابت و پوشش های تبلیغاتی در اسلامشهر متمایز از سایر شهرها بود ادامه داد: امیدواریم در روز رای گیری نیز مشارکت مثال زدنی اتفاق بیفتد و تمام کسانی که دل در گرو استقلال، پیشرفت و توسعه کشور دارند با تبعیت از فرمایشاتی که مقام معظم رهبری داشتند، مبنی بر ضرورت های حضور و تاکید ایشان برای چگونگی حضور در انتخابات، آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همان مردمی هستند که آن حماسه حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم زدند، افزود: همچون جنگ احزاب منافقین و گروهک های ضد انقلاب مقابل ما صف آرایی کرده اند و همه مجریان انتخابات باید با قدرت و با برنامه و جسارت لازم انتخابات را برگزار کنند تا با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای پرچم ما بدرخشد.

همچنین حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی در این جلسه به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط کمیته های ستاد انتخابات و هیات های اجرای، نظارت و بازرسی شهرستان پرداخت و گفت: فردا جمعه ۱۱ اسفندماه کار رای گیری در ۳۱۲ شعبه اخذ رای با مشارکت ۸ هزار نفر عوامل اجرایی انجام می شود.

بازدید از ستاد انتخاباتی شهرستان شهریار 

استاندار تهران گفت: ایرانی آزاده است و در مسیر اهداف انقلاب از هیچ مانعی ترس و هراس ندارد و تلاش می کند با درایت لازم سرنوشت خود را تعیین نماید.

به گزارش شجرنیوز، روز پنجشنبه علیرضا فخاری با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان شهریار از نزدیک در جریان فرآیند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

استاندار تهران به اهمیت مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای اشاره و افزود: مردم شهرستان شهریار با درایت لازم و حضور در پای صندوق های اخذ رأی حتما فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد تا شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

همچنین علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار از ۶۱۵ شعبه اخذ رای در شهرستان شهریار خبر داد و گفت: از مجموع ۶۱۵ شعبه اخذ رأی، ۲۹۴ شعبه برای حوزه انتخابیه شهریار، ۱۹۱ شعبه قدس و ۱۳۰ شعبه ملارد در نظر گرفته شده است و در مجموع ۵۹۰ شعبه ثابت و ۲۵ شعبه سیار برای سه شهرستان تعیین شده است.

رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد افزود: برای تعیین محل شعبات اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد سعی شده به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شود تا مردم با کمترین معطلی و در اسرع وقت بتوانند در انتخابات شرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از رای مردم بسیار ضروری است بیان کرد: وظیفه ما در صیانت آرای مردم است، هم‌اکنون شعب اخذ رای مشخص شده و آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار و هیات بازرسی داده شده است و حوزه انتخابیه از آمادگی لازم جهت برگزاری انتخابات برخوردار است.

فاتحی نژاد تصریح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور، با حضور ۹۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند که از آن میان یک نماینده وارد مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.