شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

استاندار تهران همزمان با روز شهید با خانواده شهدا در شهریار دیدار کرد

شهریار- همزمان با روز ۲۲ اسفند بزرگداشت شهدا، استاندار تهران به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان شهری با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، ۲۲ اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست و این فرصت در دیدار با خانواده معظم شهدا محقق می شود؛

همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ شهید علیرضا فخاری استاندار تهران ، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان با حضور در منزل «شهید مصطفی بابایی» با مادر بزرگوار ایشان دیدار و گفتگو کردند و مادر ایشان به ذکر خاطراتی از شهید والامقام پرداخت و مهمانان نام و یاد شهید بزرگوار را با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشتند.

در ادامه این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از صبر، ایستادگی و مقاومت مادر بزرگوار این شهید عزیز تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

دیدار و خدمت به خانواده شهدا توفیق و رزق فراوان است

فرماندار شهرستان شهریار دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیق بزرگ قلمداد کرد که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.

همزمان با روز ۲۲ اسفند بزرگداشت شهدا، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهریار، ملکی شهردار شهریار ، نوروزی معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار و جمعی ازمسئولین با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و همکاران بنیاد شهید گفت: یکی از اقدمات خداپسندانه، خدمات دهی به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز می باشد که شما توفیق این خدمت را دارید و مطمئنا در نزد خداوند دارای ارج و قرب بیشتری هستید.

استاندار تهران همزمان با روز شهید با خانواده شهدا در شهریار دیدار کرد

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار نیز گفت: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

در ادامه با همراهی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران از خانواده دو شهید بزرگوار به مناسبت بزرگداشت شهدا دیدار به عمل آمد.

اولین مقصد منزل شهید والامقام «مرتضی ابراهیمی» و دیدار با خانواده این شهید مدافع امنیت بود که پدر و مادر ایشان به ذکر خاطرات و صفات شهید بزرگوار پرداختند و مهمانان با قرائت فاتحه و صلوات نام و یاد این شهید را گرامی داشتند.

فرماندار شهرستان شهریار از ایستادگی، صبر و تحمل این خانواده تقدیر وتشکر کرد و گفت: وظیفه همه ما زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در این امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

دومین مقصد منزل شهید والا مقام «حسن سمائی» شهید دوران دفاع مقدس و دیدار با همسر و فرزندان بزرگوار این شهید بود.

فرماندار شهرستان شهریار در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همسر شهید برای ترتیب فرزندان صالح و سالم گفت: مطمئنا شما به عنوان یک بانوی فرهنگی زحمات زیادی را جهت

تربیت فرزندان متحمل شده اید و ان شالله یادگاران آن عزیز بزرگوار نیز ادامه دهنده شهید بزرگوار باشند و تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی مسئولان است.

شایان ذکر است شهرستان شهریار دارای ۱۱۰۰ شهید والا مقام است و از این تعداد ۳۳ خانواده هر کدام دارای ۲ شهید و ۳ خانواده نیز هر کدام دارای ۳ شهید بزرگوار می باشند.
همچنین از ۱۵ اسفند ماه سال جاری معاضدت قضایی میز خدمت در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار برپا نموده است.

در پایان تمامی این مراسمات با اهدا گل و لوح تقدیر از خانواده های معظم شهدا و زحمتکشان بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.