اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

سرپرست فرمانداری ملارد بر نظارت ساخت و سازها در ایام نوروز تاکید کرد

ملارد- سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بر لزوم فعال تر شدن گشت‌های ویژه برای کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تشدید برخورد با متخلفین در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، امین اسدی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز این شهرستان اظهار کرد : می بایست دستگاه‌های اجرایی از جمله بخشداریها، شهرداریها،جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز های غیرمجاز انجام داده و گشت های خود را در ایام تعطیلات به صورت محسوس و نامحسوس فعال نمایند.

وی مقابله جدی و بدون اغماض با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را خواستار شد و افزود: نباید اجازه دهیم عده ای سودجو از تعطیلات سواستفاده کرده و به خاطر منافع شخصی به اراضی ملی و زراعی دست درازی کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد بر نظارت ساخت و سازها در ایام نوروز تاکید کرد

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این نکته که همواره قانون باید معیار و ملاک عملکرد مسئولین در برخورد با ساخت و سازها باشد اظهار داشت: اطلاع رسانی مناسب و آگاهی دهی لازم برای آحاد مردم از طرق مختلف با هدف اطلاع رسانی از مفاد قانونی خرید و فروش و ساخت در زمین های کشاورزی، ملی و خارج از محدوده ، می تواند دراین باره راهگشا و مفید باشد.

رئیس ستاد مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان ملارد با بیان اینکه براساس گزارشات واصله عمده ساخت و ساز غیرمجاز با هدایت مشاورین املاک فاقد پروانه انجام می شود، ادامه داد: با مشاوران املاکی که بدون اخذ مجوز فعالیت دارند، در اسرع وقت برخورد شود.

نماینده عالی دولت در ملارد مصوبات ستاد مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز را برای همه دستگاه ها لازم الاجرا عنوان کرد و گفت: لازم است مصوبات در یک بازه زمانی مشخص تا حصول نتیجه پیگیری و به دبیرخانه ستاد گزارش شود.

گفتنی است در این جلسه که جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد نیز حضور داشت گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال جاری ارائه شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.