اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

استقبال مردم اسلامشهر از قاری بین المللی این شهرستان

اسلامشهر- سفیر قرآنی جمهوری اسلامی ایران از شهرستان اسلامشهر که برای اجرای ویژه برنامه های ماه رمضان به هند سفر کرده بود، با استقبال جمعی از مردم و جامعه قرآنی این شهرستان، وارد کشور شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سفیران قرآنی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با استقبال گرم جمعی از مردم اسلامشهر و جامعه قرآنی وارد کشور شدند.

قاری بین المللی استاد حمید رحیمی از شهرستان اسلامشهر بهمراه استاد یوسف قنبری از استان زنجان و استاد احسان بیات از استان همدان که همزمان با ماه مبارک رمضان بعنوان سفیران قرآنی جمهوری اسلامی ایران به کشور هند سفر کرده و برنامه های قرآنی اجرا کرده بودند، امروز با استقبال مردم وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شدند.

این قاریان و اساتید مطرح و بین المللی همزمان با ماه مبارک رمضان در طی مدت ۲۷ روز اقامت در کشور هند علاوه بر تلاوت قرآن در ایالتها و شهرهای مختلف و سخنرانی برای مردم و علاقمندان به کتاب وحی الهی، برای اساتید و مربیان دارالقرآن های هندوستان نیز کلاسهای آموزشی برگزار کردند.

حضور سفیران قرآنی جمهوری اسلامی ایران در راستای ترویج معارف و علوم قرآنی و دین مبین اسلام انجام شد و در نشست های مختلف، این قاریان دیدارهایی را هم با نماینده ولی فقیه در کشور هند، سفیر ایران در هندوستان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هند داشته و در خصوص اجرای برنامه های قرآنی در این کشور گفتگو کردند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.