اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

افزایش ۶.۶ درصدی فوتی های تصادفات در شهر تهران

تهران- معاون قضائی دادگستری استان تهران از افزایش ۶.۶ درصدی فوتی های تصادفات در شهر تهران و افزایش ۲.۹ درصدی فوتی ها در سطح استان تهران در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، ابوالفضل نیکوکار معاون قضائی دادگستری استان تهران اظهار داشت: تأمین اعتبار جهت چهاربانده شدن محور فیروزکوه-سمنان توسط اداره کل راهداری استان تهران مورد تاکید است.

وی با اشاره به آمار تصادفات در این استان طی سال جاری افزود: در ۱۱ ماه سال جاری تعداد یک هزار و ۳۵۲ نفر در سطح استان تهران بر اثر تصادف فوت شده اند، که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته با تعداد یک هزار و ۳۱۳ نفر، فوتی‌ها ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

نیکوکار گفت: سهم شهر تهران از تعداد فوت شدگان در سال ۱۴۰۲، ۷۲۱ نفر و در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۷۶ نفر است، که افزایش ۶.۶ درصدی تلفات انسانی را در شهر تهران شاهد هستیم.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری کل استان تهران ادامه داد: متأسفانه استان تهران در خصوص فوت شدگان ناشی از تصادفات در جایگاه دوم کشور قرار دارد، که آموزش، فرهنگ سازی و اصلاح رفتار رانندگان جهت کاهش آمار تصادفات بسیار مهم است و باید پیگیری شود.

این مسئول گفت: باید از طرح ۱۰ راهور فاتب با موضوع ساماندهی موتور سیکلت از سوی شهرداری تهران، استانداری و دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر تهران حمایت کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.