شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

اولین جشنواره استعدادیابی در وحیدیه شهریار برگزار شد

شهریار- اولین جشنواره استعدادیابی در رشته‌های مجری‌گری و استندآپ کمدی در شهر وحیدیه شهرستان شهریار با حضور داوران برجسته این شهرستان برگزار شد.

معصومه مجاهدطلب – به گزارش شجرنیوز از شهریار، اولین جشنواره استعدادیابی شهروندان با استعداد شهر وحیدیه در دو گروه دانش‌آموزی و آزاد با حضور چهار داور مطرح و کارشناس «فریبا اژدر، مسعود چمنی،فرید یعقوبی و سعید یعقوبلو» و محبوبه زرین‌قلم منشی شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر وحیدیه برگزار گردید.

جشنواره استعدادیابی در وحیدیه شهریار

این جشنواره جذاب طی دو روز و در ساعت‌های صبح و عصر با حضور حداکثری شرکت‌کنندگان داوری شد.

مسعود چمنی یکی از مجریان برجسته کشوری و عضو هیئت داوران این جشنواره در مصاحبه با خبرنگار شجرنیوز عنوان کرد: باعث مباهات و شگفتی بود که شاهد تلاش دختران و پسران با استعداد شهر وحیدیه بودیم. ما در روز دوم داوری انتظار دیدن این همه استعداد را به یک‌باره نداشتیم؛ چون در روز اول انتخابمان راحت‌تر بود اما در روز دوم با حضور بسیار بالای مستعدان سطح شهر به این موضوع پی بردیم که این شهر سرشار از افراد مستعد است.

جشنواره استعدادیابی در وحیدیه شهریار

چمنی در ادامه افزود: با حضور حداکثری افراد بااستعداد شهر وحیدیه در این جشنواره، وظیفه ما داوران در داوری صدها برابر شد تا زمینه‌ای را برای تربیت و پشتیبانی این عزیزان فراهم کنیم.

وی در تشریح صحبت‌های خود بیان کرد: ما امیدواریم با حمایت شهرداری، شورای اسلامی شهر و دیگر نهادهای وحیدیه بستری را برای آماده کردن مستعدان در آینده داشته باشیم؛ تا زمان نیاز مجری و استندآپ‌کمدین در برنامه‌های سطح شهر از خود اهالی مستعد استفاده شود و حتی شاهد اجرای کشوری این عزیزان باشیم.

جشنواره استعدادیابی در وحیدیه شهریار

به گزارش شجرنیوز روز شنبه مراسم اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی رشته‌های مجری‌گری و استندآپ‌کمدی شهر وحیدیه در سالن همایش خلیج‌فارس برگزار و طی آن از برگزیدگان این جشنواره تقدیر و حمایت می‌شود.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.