اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

بازداشت دهیار سابق یکی از روستاهای رباط‌کریم

رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از بازداشت دهیار سابق یکی از روستاهای شهرستان رباط‌کریم در راستای مبارزه با فساد و اخلال در بیت‌المال خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در یکی از پرونده‌های تشکیل شده در خصوص فساد مالی و تخلفات اداری در شهرستان رباط‌کریم، دهیارسابق یکی از روستاهای شهرستان دستگیر شد.

وی درباره تخلفات صورت گرفته این فرد افزود: در این پرونده دهیار و یکی از دلالان تخلفاتی در خصوص اعطای انشعاب غیرمجاز گاز به افراد مختلف داشته‌اند که همین امر موجب تخریب تاسیسات عمومی و بیت‌المال شده بود.

دادستان رباط‌کریم گفت: حجم این اعطاهای غیرمجاز به حدی بوده که می‌توان گفت یکی از علت‌های افت فشار گاز در برخی فصول سال در شهرستان رباط‌کریم مربوط به همین واگذاری‌ها بوده است.

یوسف‌وند ادامه داد: این پرونده همچنان در حال بررسی است و متهمان با قرار تامین در زندان به‌سر می‌برند.

پیش از این محمد یوسف‌وند در اواخر آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در رباط‌کریم اظهار کرده بود: در راستای برخورد با تخلفات و فساد مالی مرتبط با شهرداری روز گذشته یکی از اعضای شورای اسلامی پرند به همراه ۶ نفر دلال و واسطه به اتهام تخلفات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.

پیش از این به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر رباط کریم به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: این عضور شورای شهر به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده است که پرونده وی در حال بررسی و در مرحله تحقیقات قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.