اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

برخورد قاطع با مسئولان کم کار در خصوص مشکل ترافیکی چهاردانگه

فرماندار اسلامشهر از برخورد با قاطع با مسئولان کم کار در خصوص مشکل ترافیکی چهاردانگه خبر داد.

برخورد قاطع با مسئولان کم کار در خصوص مشکل ترافیکی چهاردانگه

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی در حاشیه جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل اسلامشهر در جمع خبرنگاران از بررسی راه‌های رفع گره‌های ترافیکی در سه بخش اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی خبر داد و گفت: در این سه بخش مشکلات زیرساختی در حوزه راه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه کمربندی «الغدیر» در اسلامشهر در اولویت جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل این شهرستان قرار داشت، گفت: بسیاری از تصادفات در این کمربندی رخ می‌دهد، که در جلسه مصوب شد، دوربین کاهش سرعت در طول این کمربندی نصب شود و نیز شهرداری اسلامشهر اصلاح هندسی این کمربندی را در دستور کار خود قرار دهد.

فرماندار اسلامشهر گفت: موضوع احداث پل عابر پیاده در شش نقطه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

حبیبی اضافه کرد: در بخش «احمدآباد مستوفی» نیز اصلاح هندسی و تعریض برخی از معابر در حال اجرا و پیگیری است و در جاده «پل بادامک» اقدام مناسبی انجام شد و در خصوص اصلاح آسفالت محور احمدآباد و نصب نیوجرسی را شاهد هستیم.

وی گفت: در جاده «شورآباد» نیز تا پایان سال شاهد اصلاح و بهسازی جاده خواهیم بود.

حبیبی با بیان اینکه در بخش چهاردانگه مشکلات ترافیکی داریم، افزود: متأسفانه هنوز مشاور طرحی در این خصوص آماده نکرده و مدیریت شهری چهاردانگه باید سریع‌تر طرحی که با نظر دوستان در شهرداری چهاردانگه آماده و ابلاغ شده را هرچه سریع‌تر اجرا کنند، تا مشکلات ترافیکی مردم رفع شود و با هرکس که در این زمینه کم کاری کند، برخورد می‌شود.

نماینده عالی دولت در اسلامشهر از روزانه ۷۰ هزار تردد خارج از شهرستانی در محور «آیت الله سعیدی» خبر داد و گفت: باید طرح‌های ترافیکی در بخش چهاردانگه به عنوان دروازه ورودی اسلامشهر از سمت تهران به سرعت توسط شهرداری چهاردانگه اجرایی شود، تا خودروهای عبوری از این محور شاهد ترافیک سنگین نباشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.