شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

بیست‌و‌چهارمین یادواره شهدای شهر وحیدیه برگزار شد

شهریار- بیست‌وچهارمین یادواره شهدای شهر وحیدیه دیروز شنبه مصادف با شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان به رسم هرساله در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

معصومه مجاهدطلب- به گزارش شجرنیوز از شهریار این مراسم باشکوه با حضور سردار علی‌نژاد یکی از دوستان نزدیک و هم‌رزمان سردار دلها حاج قاسم، سردار زین‌العابدینی معاون امنیت مجلس شورای اسلامی، فرماندار، خانواده معظم شهدا و تمامی مسئولین شهر وحیدیه شهرستان شهریار انجام شد.

یادواره با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط مهدی غلام نژاد از قاریان برجسته کشوری آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شائق امام جمعه بخش جوقین، صحبت‌های سردار علی‌نژاد از دوران هم‌رزمی خود با حاج قاسم، مداحی ذاکر اهل بیت محسن طاهری و سخنرانی سردار زین‌العابدینی به پایان رسید.

سردار علی‌نژاد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام ایران اسلامی: بهترین راه برای ادامه مسیر پاک شهدا برای جوانان و نوجوانان، مطالعه وصیت‌نامه شهدا است؛ چون اکثر شهدای دفاع مقدس در سنین نوجوانی به درجه رفیع شهادت نائل شدند. وی در ادامه گفت: با خواندن و درک کردن آن‌ها دلیل حضور این عزیزان برای شرکت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل کاملا واضح و روشن است .

وصیت‌نامه‌های شهدای نوجوانی همچون شهید فهمیده که امثال این عزیزان که به درجه شهادت نائل شدند بسیار است. سردار زین‌العابدینی نیز بیان کرد: هرکسی از خط امام خمینی«ره» و امام خامنه‌ای پیروی کند همان راه شهدا را ادامه داده است و هرگز از مسیر درست خود دور نمی‌شود و همین امر باعث ظهور هر چه سریعتر امام زمان «عج» می‌شود.

خانواده معظم شهدایی که در این مراسم حضور داشتند در مصاحبه با شجرنیوز همواره از خواهران مؤمن خود درخواست داشتند تا با رعایت حجاب خود راه شهدا و حاج قاسم را ادامه داده تا خون پاک ریخته شده این عزیزان پایمال نشود.

خواهران و برادران شهدای حاضر در مراسم اذعان داشتند: مردان، زنان‌، نوجوانان و جوانان ایران زمین با پیروی از ولایت فقیه و اطاعت از رهبری همواره راه شهدا را ادامه داده تا دست دشمنان اسلام از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران قطع شده و نا‌امید شوند.

بیست‌و‌چهارمین یادواره شهدای شهر وحیدیه برگزار شد بیست‌و‌چهارمین یادواره شهدای شهر وحیدیه برگزار شد بیست‌و‌چهارمین یادواره شهدای شهر وحیدیه برگزار شد

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.