دنیای فوتبالاخبارخبر مهمورزش

تاریخ‌سازی در فوتبال شهرستان بهارستان، اولین صعود به لیگ کشوری

بهارستان- تیم فوتبال گسترش نوین بهارستان در یک بازی تاریخی، تیم کوثر قرچک را مغلوب کرد و با قهرمانی در لیگ توابع استان تهران جواز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزش شجرنیوز، تیم فوتبال گسترش نوین بهارستان روز گذشته در یک بازی تماشایی و تاریخی، تیم کوثر قرچک را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کرد و با اقتدار قهرمان بازی های لیگ توابع استان تهران شد و با این برد جواز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.

تاریخ‌سازی در فوتبال بهارستان، اولین صعود به لیگ کشوری

این صعود مقتدرانه، نقطه عطفی در تاریخ فوتبال بهارستان محسوب می‌شود چرا که برای اولین بار شهرستان بهارستان صاحب تیمی در لیگ دسته سه کشور خواهد شد.

هدایت تیم گسترش نوین در این فصل بر عهده محبت فتحعلی‌زاده و امیر غلام‌نژاد بود و شاگردان این دو مربی با ۱۰ پیروزی در ۱۰ بازی، عملکردی بی‌نظیر و بدون باخت را به نمایش گذاشتند.

تاریخ‌سازی در فوتبال بهارستان، اولین صعود به لیگ کشوری

در مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم قهرمان عباس تیموری دبیرکل هیات فوتبال استان تهران،علی فیض الله زاده رئیس دفتر حوزه ریاست هیات فوتبال استان تهران، غلامرضا سلیمانی رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان تهران ، مهدی لاله رئیس هیات فوتبال پردیس، کبر آقازاده رییس هیات فوتبال قرچک، فاضل محمودی رئیس هیات فوتبال بهارستان و جمعی دیگر از مسئولان و همچنین اعضای تیم فوتبال گسترش نوین بهارستان حضور داشتند.

غلام نژاد سرمربی تیم گسترش نوین به مردم بهارستان تبریک گفت و افزود: تلاش کردیم و موفق شدیم قهرمان شویم.

تاریخ‌سازی در فوتبال بهارستان، اولین صعود به لیگ کشوری

در این مراسم دبیر کل هیات فوتبال استان تهران جوایز تیم قهرمان را اهدا و برای این تیم در ادامه رقابت ها در لیگ سه فوتبال ایران آرزوی موفقیت و کامیابی کرد.

لازم به ذکر است که با وجود حساسیت هایی که در فینال لیگ بزرگسالان توابع وجود داشت اما این رقابت در فضایی جوانمردانه برگزار شد و هیچ حاشیه ای به وجود نیامد و حتی اعضای تیم کوثر قرچک نیز در پایان مسابقه در اقدامی جالب توجه قهرمانی را به اعضای تیم گسترش تبریک گفتند.

سید میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران نیز با حساسیت بسیاری پیگیر نتایج و وقایع این بازی بود که بعد از کسب اطلاع از شرایط حاکم بر این دیدار از تمام مسئولان برگزاری این رقابت ها و همچنین اعضای دو تیم و دیگر مسئولان محلی تقدیر و بر ادامه برگزاری این رقابت ها تاکید و اعلام کردند که جدی گرفتن لیگ توابع می تواند ثمره خود را به لیگ های بالاتر برساند و موجب رشد و پیشرفت روز افزون فوتبال ایران شود.

تاریخ‌سازی در فوتبال بهارستان، اولین صعود به لیگ کشوری

امیدواریم در فصل پیش رو شاهد حمایت‌های قاطع مسئولان و مردم از این تیم باشیم تا شاهد افتخارآفرینی و درخشش بهارستان در لیگ دسته سه کشور نیز باشیم.

سال گذشته نیز فینال مسابقات دسته اول بزرگسالان توابع استان تهران فصل ۱۴۰۱ بین تیم های گسترش نوین بهارستان و منتخب پاکدشت به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بهارستان در زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر گلستان برگزار شد.

دو تیم در پایان وقت های قانونی با نتیجه مساوی به رختکن رفتند که در ادامه گسترش نوین بهارستان موفق شد با نتیجه ۳ – ۱ در ضربات پنالتی بر تیم منتخب پاکدشت غلبه کرده و به عنوان قهرمانی استان دست یابد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.