اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

ترمینال مسافربری شهر گلستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بهارستان- شهردار گلستان از توابع شهرستان بهارستان گفت: ترمینال مسافربری بزرگ این شهر در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با ۵٠ درصد پیشرفت فیریکی روبرو است.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سید محمد میرزمانی با اشاره به اینکه این پایانه نخستین ترمینال در حال ساخت شهر گلستان است، به خبرنگاران گفت: ساخت پایانه مسافربری برون و درون شهری گلستان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در سه طبقه با طرحی به روز و استاندارد در مراحل ساخت است.

شهردار گلستان خاطرنشان کرد: با افزایش جمعیت شهر گلستان و قرار گرفتن یک گاراژ قدیمی برای حمل و نقل عمومی در بلوار آیت الله سعیدی، سبب افزایش ترافیک می‌ شد که لزوم ساخت پایانه مسافربری مناسب و استاندارد در خروجی گلستان به سمت خروجی شهرستان که در برگیرنده کلیه استاندارهای رفاهی دارا باشد لازم و ضروری بود که در اولویت پروژه‌های مجموعه شهرداری قرار گرفت.

ترمینال مسافربری شهر گلستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

وی افزود: در این طرح ساختمان اصلی پایانه مسافربری، فروشگاه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و واحدهای خدمات فنی خودروها ساخته خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: کار تحقیق، طراحی و ساخت پایانه مسافربری برون شهری گلستان از سال گذشته آغاز شده و با پیشرفت مطلوب طبقه دوم آن ساخته که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

میرزمانی یادآور شد: یکهزار میلیارد تومان بودجه این شهر برای امسال توسط شورای اسلامی مصوب و ابلاغ شده تا باعث تغییر چهره شهرگلستان شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.