اخبار شهر پرنداخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

ببینید| تصادف مرگبار در خروجی پرند/ بریدن ترمز کامیونت هیوندا علت حادثه بود

رباط کریم- رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند از وقوع تصادف بین سه دستگاه خودرو در خروجی شهر پرند، ابتدای جاده فرودگاه امام خمینی(ره) بعد از پل اتوبان ساوه و فوت یک نفر از سرنشینان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، بهمن سعادتمند، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر پرند اظهار کرد: صبح امروز و بعد از تماس و اطلاع‌رسانی شهروندان از وقوع تصادف در خروجی شهر پرند، ابتدای جاده فرودگاه امام خمینی(ره) بعد از پل اتوبان ساوه بلافاصله نیروهای دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصادف روی داده را بین سه دستگاه خودرو کامیونت هیوندا، سمند و یک دستگاه اتوبوس اعلام کرد و گفت: بر اثر این تصادف کامیونت هیوندا واژگون می‌شود و راننده هیوندا در جا فوت می‌کند و کمک راننده نیز به شدت مصدوم شده که با هماهنگی انجام شده جهت انجام امور درمانی تحویل اورژانس شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر پرند در خصوص علت حادثه گفت: مطابق با بررسی‌های ابتدایی و همچنین بنابر اظهارات کمک راننده مصدوم خودرو هیوندا، بریدن ترمز خودرو هیوندا علت حادثه بوده است.

سعادتمند ادامه داد: در این حادثه خوشبختانه به خودرو سمند و اتوبوس خسارات زیادی وارد نیامده و مصدومی نیز درپی نداشته‌اند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.