اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

تغییرات جدید در بدنه شهرداری تهران تکذیب شد

تهران- معاون شهردار تهران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تغییرات جدید در بدنه شهرداری گفت: مدیریت شهری بنای خود را بر استمرار خدمت‌رسانی و حضور پایدار مدیران خود دارد و تغییرات جدید در بدنه شهرداری تهران تکذیب می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از تهران، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در حاشیه اختتامیه دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی تهران با عنوان (تهران، شهر خانواده) در جمع خبرنگاران، درخصوص موضوع ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اظهار کرد: شهردار تهران نسبت به جبران خدمت همکاران و بهبود سطح معیشت پرسنل شهرداری تهران حساسیت ویژه‌ای دارد. از سوی دیگر بحث ترمیم حقوق پرسنل با چالش‌هایی همراه بود. بر همین اساس شهردار تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور پیشنهاداتی را در این حوزه مطرح کرد.

وی افزود: این پیشنهادات با هدف طرح در شورای حقوق و دستمزد کشور به رئیس جمهور ارائه شده که تصویب آن می‌تواند تحول خوبی در حوزه حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری تهران به همراه داشته باشد.

باقری ادامه داد: شهردار تهران شخصاً با رئیس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی صحبت‌های شفاهی را نیز داشته و ما نیز پیگیر هستیم که با طرح پیشنهادات در شورای حقوق و دستمزد از آنها دفاع کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در واکنش به برخی از اخبار منتشر شده در رابطه با تغییرات جدید در بدنه شهرداری تهران تاکید کرد: هرچند وقت بکبار چنین اخباری منتشر می‌شود و این درحالی است که  مدیریت شهری نشان داده است که اگر برنامه‌ای برای تغییر داشته باشد با منطقی مستحکم آن را دنبال می‌کند.

وی گفت: هرگونه اخباری مبنی بر تغییرات جدید در بدنه شهرداری تهران قویاً تکذیب می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.