اخبار شهر ریاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی حرم عبدالعظیم (ع) به بهره‌برداری رسید

شهر ری- طرح تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان شهید زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به بهره برداری رسید.

به گزارش شجرنیوز از ری، با افتتاح این تقاطع که با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، رئیس شورای اسلامی و سایر مسئولان پایتخت و شهرستان ری امروز شنبه انجام شد، مسیرهای دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ضمن کاستن هفت و نیم کیلومتر از این مسیر، بار ترافیکی وسایل نقلیه در یکی از پر تردد ترین بزرگراه های شهری کم می شود.

بهره برداری از تقاطع دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین معاونت فنی و عمرانی در صد و شانزدهمین پویش امید و افتخار در روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مهدی چمران رئیس شورای شهر، مهدی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری، شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و برگزار شد.

قاضی عسکر: تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این آیین از مدیریت شهری خواست که پارکینگ‌ طبقاتی حرم را تعیین تکلیف کنند.

حجت‌ الاسلام سید علی قاضی عسکر با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اسلام این است که به مسئله عمران، آبادانی و معیشت مردم توجه ویژه دارد، گفت: اسلام آمده است که وسیله زندگی دنیوی آرام و راحت را برای مردم فراهم کند.

تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی حرم عبدالعظیم

وی با بیان اینکه باید بودجه‌های عمرانی افزایش یابد و هزینه های جاری را کم کرد تا به عوض آن هزینه های عمران و آبادی افزایش یابد، ادامه داد: نقش راه‌ها در توسعه و رونق اقتصادی بسیار موثر است و موجب صرفه جویی در زمان و همچنین آرامش شهروندان می‌شود.

وی از شورای اسلامی و مدیریت شهری تهران بابت افتتاح پروژه‌ها تشکر کرد و گفت: این پروژه موجب دسترسی آسان شهروندان به حرم عبدالعظیم (ع) می‌شود و درخواست داریم تا پارکینگ طبقاتی حرم را نیز نهایی کنند که شاهد افتتاح این پروژه هم باشیم.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه این طرح مونه مدیریت جهادی است، خاطرنشان کرد: این پروژه به دست تلاشگران خودمان با کیفیت عالی رقم خورد و هرکاری که به توسعه ری بینجامد من در کنارتان خواهم بود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.