اخبار شهرستان فیروزکوهاخبارخبر مهمدر استان

تیم‌های امدادی و تجهیزات خودرویی از اسلامشهر و ملارد به مناطق سیل زده فیروزکوه اعزام شدند

فیروزکوه- باتوجه به بارش های سیل آسای روزهای قبل و وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه ، تیم های امدادی و تجهیزات خودرویی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش شجرنیوز از فیروزکوه، فرماندار ملارد از اعزام چندین دستگاه ماشین آلات به همراه نیروهای عملیاتی به مناطق سیل‌زده شهرستان فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: ️به منظور امداد رسانی به مناطق سیل زده صبح امروز شنبه با همکاری شهرداری ملارد و اداره آبفا یک دستگاه لودر، یک دستگاه بابکت، سه دستگاه پمپ لجن کش و یک دستگاه موتور برق دیزلی به مناطق سیل زده فیروزکوه اعزم شد.

️جابر کریمی به خبرنگاران گفت: علاوه بر این، ۲ اکیپ عملیاتی اداره آبفا به همراه ۲ دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات فنی وکامل جهت نصب انشعابات آسیب دیده به مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه اعزام شد.

و️ی ادامه داد: نیروهای عملیاتی هلال احمر و ماشین آلات و تجهیزات سایر دستگاه های خدمات رسان و اجرایی نیز در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیل زده اعزام تا کمک رسانی تسریع شود.

تیم‌های امدادی و تجهیزات خودرویی از اسلامشهر و ملارد به مناطق سیل زده فیروزکوه اعزام شدند

فرماندار اسلامشهر نیز در همین رابطه از اعزام اکیپ های امدادی و تجهیزات خودرویی برای امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان فیروز کوه خبر داد. ️

حسین حبیبی اظهار داشت: در پی جاری شدن سیل فیروزکوه در شامگاه روز چهارشنبه بلافاصله با پیگیری ستاد مدیریت بحران شهرستان، سه اکیپ با تجهیزات کامل از جمله ۱۱ دستگاه پمپ روبین برای تخلیه سیلاب از منازل و اماکن مختلف عازم مناطق سیل زده شدند.

️وی افزود: همچنین روز گذشته نیز سه دستگاه کامیون توسط شهرداری اسلامشهر، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه کمرشکن و پمپ کفکش توسط شهرداری چهاردانگه برای مشارکت در امدادرسانی به هموطنان سیل زده در شهرستان فیروز کوه عازم این شهرستان شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.