شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

جلوگیری از هدرفت ۲۰۶ هزار متر مکعب آب در اسلامشهر

اسلامشهر- مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر از تقلیل منصوبات ۲ حلقه چاه مجاز آب مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با این عملیات از هدر رفت بیش از ۲۰۶ هزار متر مکعب آب جلوگیری شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، فرهاد اکبرپور مدیر امور منابع آب این شهرستان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش واحد بازرسی و نظارت این امور و با هدف صیانت از منابع آب های زیر زمینی در سطح حوزه عملکرد این امور منصوبات ۲ حلقه چاه مجاز در محدوده عملکرد این شهرستان تقلیل یافت.

وی خاطر نشان کرد: امور منابع آب اسلامشهر بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش شجرنیوز، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران – کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.