اخبار شهر پرنداخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

حسینیه بیت‌الشهدای پرند دچار حریق شد/ سیم‌کشی غیراصولی عامل آتش‌سوزی

رباط کریم- رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند از اطفای حریق حسینیه بیت‌الشهدای پرند خبر داد و گفت: با استناد شواهد و بررسی‌های به عمل آمده کانون حریق از قسمت کفشداری به دلیل سیم‌کشی غیراصولی بوده است.

به گزارش شجرنیوز از پرند، بهمن سعادتمند رئیس سازمان آتش‌نشانی این شهر با اشاره به آتش‌سوزی شامگاه شنبه پرند، اظهار داشت: حسینیه بیت‌الشهدای پرند واقع در بلوار چهارباغ دچار حریق شد.

وی افزود: این حریق در ساعت 19:05 به مرکز پیام اعلام شد که بلافاصله اکیپ نیروهای آتش‌نشانی در محل عملیات حضور یافته و اقدام به اطفای حریق کردند که این عملیات تا ساعت 21 شب انجام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند تصریح کرد: با استناد شواهد و بررسی‌های به عمل آمده کانون حریق از قسمت کفشداری به دلیل سیم‌کشی غیراصولی بوده است که پس از سرایت به گونی‌های نصب شده بر روی دیوار سبب شعله‌ور شدن یونولیت‌های سقف و آتش شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حضور به‌موقع آتش‌نشانان پرندی از گسترش حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری و در کمترین زمان این حادثه بدون هیچ‌گونه مصدوم و فوتی و با کمترین خسارت به حسینیه بیت‌الشهدای پرند مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آماده‌سازی هیئات برای مراسم ماه محرم لازم است مسئولین هیئات تمهیدات لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی به کاربندند تا بتوانیم پرچم عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش را در ماه محرم‌الحرام برافراشته و اقامه عزاداری کنیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.