اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

حماسه حضور پرشور مردم فهیم شهرستان پاکدشت

پاکدشت- مردم پاکدشت و نمازگزاران جمعه در محل اخذ رأی مصلی امام خمینی (ره) در شهرستان حضوری حماسی و بیادماندنی داشتند.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پاکدشت همگام با سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز(جمعه ۱۱ اسفند) برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان آغاز شد و متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل از آن می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

حماسه حضور پرشور مردم فهیم شهرستان پاکدشت

در این دوره از انتخابات و برخلاف ادوار گذشته، شناسنامه تنها مدرک هویتی انتخابات نیست و شخص واجد شرایط می تواند فقط یک بار با ارائه‌ یکی از پنج مدارک هویتی خود شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و پایان خدمت در رای گیری شرکت کند.

۶۵ هزار شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح کشور ایجاد شده است.

۱۷۰ شعبه اخذ رای در پاکدشت همچنان فعالند

فرماندار پاکدشت گفت: از ابتدای زمان رأی‌گیری ۱۷۰ شعبه به منظور اخذ آراء مردم شهرستان فعال شده‌اند.

فاضل کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از مجموع ۱۷۰ شعبه اخذ رأی فعال در شهرستان پاکدشت، ۱۶۶ شعبه ثابت و ۴ شعبه به صورت سیار فعالیت می‌کنند. وی بیشترین مشارکت مردمی تا این ساعت را مربوط به مردم پاکدشت خواند و ادامه داد: با توجه به حضور پرشور مردم این شهر و به منظور تسریع و تسهیل در روند اخذ رأی، از شعب سیار به این منظور استفاده شده است‌.

فرماندار پاکدشت حضور مردم این شهرستان در این دوره انتخابات را قابل قبول ارزیابی و تأکید کرد: حضور خانواده‌ها به همراه فرزندان، رأی اولی‌ها و زنان و مردان در پای صندوق‌های رأی و گرفتن عکس‌های یادگاری فضای نشاط‌بخشی را ایجاد کرده است.

کارخانه افزود: عوامل اجرایی صندوق‌های رأی در شهرستان پاکدشت نیز با اهداء هدایایی به کوچکترهای حاضر در پای صندوق‌ها بر شور و نشاط این دوره انتخابات افزوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی شعب مرکز شهر پاکدشت نیز به منظور تسهیل اخذ رأی برای معلولان، سالمندان و افراد کم‌توان شعبه‌هایی به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خلال اخذ رأی، با متخلفان برخورد خواهد شد و با اخلال‌کنندگان به هیچ وجه مماشات نمی‌شود

حماسه حضور پرشور مردم فهیم شهرستان پاکدشت

صبح امروز امام جمعه پاکدشت در اولین دقایق آغاز رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در جوار مرقد پنج شهید گمنام دفاع مقدس و شعبه اخذ رأی مستقر در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت آراء خود را به صندوق انداختند.

جلسه ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت روز جمعه با حضور حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان، فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت ، سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان و دیگر مسئولان به منظور هم افزایی در راستای تحقق چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد.

حماسه حضور پرشور مردم فهیم شهرستان پاکدشت

جلسه ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت روز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان، فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت ، سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران و دیگر مسئولان به منظور هم افزایی در راستای تحقق چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد.

نشست مدیرکل اداری و مالی استانداری تهران از ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی

حماسه حضور پرشور مردم فهیم شهرستان پاکدشت

برنامه دیدار و گفتگوی محمد جواد شادمهری مدیر کل اداری و مالی استانداری تهران با فاضل کارخانه فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه پاکدشت در محل فرمانداری به منظور بررسی وضعیت برگزاری فرایند انتخابات در این شهرستان برگزار شد.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور ترانزیتی امام رضا(ع) واقع شده و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.