اخبار صفادشتاخباراخبار شهرستان ملاردخبر مهمدر استان

خبر حمله ببر به عوامل تلویزیونی در باغ وحش صفادشت مربوط به گذشته است

ملارد- مدیر و سرمایه گذار باغ وحش صفادشت گفت: حمله یک قلاده ببر در این باغ وحش به یکی از عوامل برنامه تلویزیونی که تصاویر آن در فضای مجازی در حال انتشار است مربوط به سه ماه پیش بوده و در این روزها اتفاق خاصی در این مجموعه رخ نداده‌است.

به گزارش شجرنیوز از صفادشت، علیرضا شرفی مدیر و سرمایه گذار باغ وحش صفادشت افزود در همان زمان مراحل درمانی این فرد به طور کامل انجام و هزینه های مربوطه پرداخت شد.

وی علت بروز این حادثه را بی توجهی این شخص به تذکرات نگهبانان، ورود بدون اجازه ،شیطنت بی مورد و به دنبال آن ترس و داد و فریاد عنوان کرد که منجر به واکنش ببر شده است.

شرفی خاطرنشان کرد: در حادثه فوق که مربوط به روز ۱۱ آذرماه است، این فرد از ناحیه ران پا بر اثر فرورفتگی سه دندان آسیب دیده بود که در بیمارستان شهدای ملارد تحت درمان قرار گرفت.

هم اکنون ۱۶ قلاده ببر در باغ وحش صفادشت نگهداری می شود و این باغ وحش با ۹۰۰ موجود زنده از ۱۴۵ گونه جانوری در زمینی به مساحت پنج هکتار یکی از جاذبه های گردشگری غرب استان تهران محسوب می شود.

تلف شدن چند حیوان از جمله زرافه آفریقائی و گورخر ،به دنیا آمدن دو توله ببر و همچنین تعطیلی موقت به دلیل رعایت نکردن ضوابط مربوط به نگهداری حیات وحش از جمله اتفاقات در این باغ وحش در سال جاری است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.