اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

دادستان جدید اسلامشهر از امروز کار خود را آغاز کرد

اسلامشهر - سعید دوستی نژاد که با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر انتخاب شد و با برگزاری آئین تکریم و معارفه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر صبح امروز/ سه شنبه/ در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد و دوستی نژاد جایگزین اسدی مقدم شد و از امروز به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

دوستی نژاد سابقه مسئولیت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک را در کارنامه خود دارد.

پیش از این یونس اسدی مقدم به مدت هفت سال سکاندار این سمت بود که در این مراسم از وی با حضور حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و جمعی از مسئولان قضایی استان و مدیران شهرستانی تجلیل و تقدیر شد.

فرماندار اسلامشهر نیز در این مراسم از تلاش و فعالیت های یونس اسدی مقدم دادستان پیشین شهرستان قدردانی کرد.

حسین حبیبی با اشاره به تلاش جریانات ضد انقلاب برای ایجاد ناامنی در شهرستان در اغتشاشات پاییز سال گذشته اظهار داشت: آرامش و امنیت شهرستان در آن روزها حاصل همراهی بی بدیل مردم، رشادت های مدافعان امنیت، رضایتمندی نسبی مردم از خدمات ارائه شده توسط ادارات و تصمیمات به موقع و پشتیبانی دستگاه قضائی شهرستان بود.

فرماندار اسلامشهر همچنین ضمن تبریک انتصاب سعید دوستی نژاد به عنوان دادستان جدید شهرستان بر ضرورت تداوم همراهی مجموعه اداری شهرستان با دستگاه قضائی اسلامشهر تاکید کرد.

شایان ذکر است که اسدی مقدم به تازگی به سمت معاون قضایی رئیس محاکم عمومی و انقلاب تهران منصوب شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.