شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

در پارلمان شهری با تمام توان مدافع حقوق مردم اسلامشهر هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در پی اقدامات انجام شده در پل وحدت (صالحیه) گفت: بعنوان نماینده مردم اسلامشهر با تمام توان از حقوق_شهروندان دفاع میکنیم.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، شهرداری صالحیه با استفاده از تعطیلات ایام نوروز قصد همسطح سازی و بازگشایی پل وحدت محل اتصال شهر صالحیه به شهرک واوان را داشت که با واکنش شهرداری اسلامشهر مواجه و عملیات متوقف گردید.

 در پارلمان شهری با تمام توان مدافع حقوق مردم اسلامشهر هستیم

در پی این اقدام دور از انتظار مسئولان شهرستان بهارستان، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر اظهار داشت: احداث غیرقانونی پل صالحیه و اتصال به شهرک واوان اسلامشهر تجاوز به حریم شهرستان اسلامشهر و تضییع حقوق شهروندان منطقه است.

وی افزود: نمایندگان مردم در پارلمان شهری اسلامشهر مدافع مردم بوده و پیگیر برخورد قانونی با عوامل این تجاوز غیر اخلاقی و غیرقانونی افراد سودجو و برخی از مدیران و مسئولان شهرستان بهارستان هستند.

حورزاده با تاکید بر این که شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر با توسعه معابر و شریان های بین شهری اطراف اسلامشهر هیچ مشکلی ندارد، تاکیدکرد: اگر این کار بر اساس قوانین و اصول فنی باشد ما با آغوش باز استقبال می کنیم و حتی آمادگی مشارکت و همکاری جدی داریم اما این که شما بار ترافیکی یک شهر را به یک محله و شهرک تخلیه کنید نه تنها تجاوز به حریم روانی آن شهر و اهالی آن به شمار می رود بلکه نقض فاحش اصول فنی و مهندسی است و ما تمام قد در دفاع از حقوق شهروندان در برابر این کار که غیر فنی و عاری از اخلاق مدیریتی است، ایستادگی خواهیم کرد.

رئیس پارلمان شهری اسلامشهر گفت: احداث پل ارتباطی بین شهر صالحیه شهرستان بهارستان به شهرک واوان در طی چند سال گذشته بدلیل بی‌تدبیری و تخلف برخی از مسئولان و مدیران بهارستان بر روی رودخانه سالور احداث شده که علاوه بر هدر رفت سرمایه‌های بیت المال و تضییع حقوق مردم، نقض آشکار قانون و عدم توجه به اصول معماری و شهرسازی و راهسازی است که انتظار می‌رود متولیان امر و مقامات استانی و ملی هرچه سریع‌تر نسبت به برخورد با مسببان و عوامل شکل‌گیری این پل اقدام مناسبی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه رشد و توسعه شهرها باید بر اساس اصول و قاعده و در نظر گرفتن پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… باشد، بیان کرد: مسئولین شهرستان بهارستان به ویژه مدیران شهر صالحیه نباید فقط به فکر منافع شهر خود باشند، حداقل برای اجرای چنین پروژه عظیمی قطعاً نیاز به همفکری و تشکیل جلسات مشورتی کارشناسانه و تخصصی با مدیران شهری اسلامشهر و مسئولان تصمیم گیر داشته و بدون جلب نظر و رضایت مسئولان اسلامشهر و مردم منطقه نمی‌توان مسئله را حل کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی اسلامشهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.