اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند

ورامین- رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به فروش زمین های دیگران کرده بود، خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ شاکی به این واحد انتظامی مراجعه کردند.

به گزارش شجرنیوز از ورامین، سرهنگ حسین یاراحمدی رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران از دستگیری فرد کلاهبرداری که در دو سال اخیر با جعل اسناد املاک اقدام به فروش تقریباً دو هزار و ۴۰۰ متر مربع از زمین‌های غیر به افراد مال باخته کرده بود، خبر داد و گفت: این کلاهبردار با تدابیر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و تلاش همکارانم در اداره مبارزه با مواد مخدر شناسایی شد.

وی گفت: در مجموع از تعداد ۱۸ نفر مالباخته مبلغی در حدود ۱۰ میلیارد تومان وجه نقد دریافت شده بود، که توسط عوامل انتظامی شناسایی شدم و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: متهم املاکی را مالک آنها نبود، با اسناد جعلی و به صورت وکالتی به غیر واگذار کرده بود.

یار احمدی افزود: زمانی که مالباختگان جهت تفکیک و دریافت سند و دریافت مجوز ساخت به شهرداری مراجعه کرده بودند، متوجه شدند، که کلاهبرداری صورت گرفته لذا با تشکیل پرونده و شکایت از متهم که به دلیل اقدام به فروش مال غیر نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.