شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

رئیس اداره پست شهریار: بزودی مشکلات موجود در تحویل مرسولات رفع می شود

شهریار- مهرکیا رئیس اداره پست شهریار: مشکل اصلی این اداره کمبود نیروی انسانی است؛ بزودی با حل این مشکل فرایند توزیع مرسولات پستی بهبود خواهد یافت.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، تعدادی از شهروندان شهریاری با ارسال پیام نسبت به شلوغی اداره پست و به موقع نرسیدن مرسولات پستی از سوی اداره پست این شهر ابراز گلایه کردند. به همین منظور با مراجعه خبرنگار این پایگاه خبری به اداره پست شهریار واقع در شهرک اداری موضوع مورد بررسی قرار گرفت و ضمن مشاهده شیوه خدمت رسانی در این اداره و پاسخگویی به مراجعین گفتگویی با مهرکیا رییس این اداره نیز انجام شد که مخاطبان عزیز را به مطالعه خلاصه این گفتگو دعوت می نماییم.

رئیس اداره پست شهریار در گفتگو با شجرنیوز پاسخ داد:

 

خبرنگار: جناب آقای مهرکیا گلایه ها از عملکرد اداره پست شهریار زیاد شده برای حل این موارد چه راهکاری اندیشیده شده است:

مهرکیا رئیس اداره پست شهریار: در ابتدا باید از مردم شریف شهریار به دلیل نقایص موجود در سیستم توزیع مرسولات عذرخواهی کنم و این نکته را نیز اضافه کنم که بنده کمتر از یک ماه است که مسئولیت اداره پست شهریار را پذیرفته ام و طی همین مدت کوتاه نیز تمام تلاش خود را به منظور بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم عزیز شهریار بکار گرفته ام و انشاا… بزودی مشکلات موجود مرتفع و این اداره در مسیر ارائه مطلوب خدمات قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: بسیاری از مخاطبان از عدم تحویل بسته ها و یا تاخیر زیاد در تحویل آنها شکایت داشتند علت این موضوع را بفرمایید؟

مهرکیا: امروز بزرگترین چالش ما در اداره پست شهریار کمبود نیروی انسانی بویژه در حوزه توزیع است و به همین دلیل با اختلالاتی در سیستم توزیع مواجه هستیم و برای حل این مساله نیز اقدامات متعددی از جمله انتشار آگهی های دعوت به همکاری از طریق پلتفرم های مختلف و چاپ اطلاعیه در ادارت شهرستان و… انجام داده ایم. قطعا با تکمیل کادر پرسنلی این اداره مشکلات و مسائل مربوط به تحویل بسته های پستی به کمترین میزان خود خواهد رسید.

از همین تریبون نیز اعلام می نمایم از شهروندان محترم شهریار و کارجویان عزیزجهت همکاری در اداره پست شهریار دعوت به عمل می آِید. برای اطلاع از شرایط همکاری نیز می توانند به اداره پست شهریار مراجعه نمایند.

خبرنگار: در بازدید میدانی که از قسمت های مختلف اداره پست داشتیم مواردی بود که می شود با ایجاد سازوکارهایی موثر به افزایش رضایت مراجعین کمک کرد در این زمینه برنامه ای دارید؟

در درجه اول اینکه ما باید سیستم خدمت رسانی خود را بگونه ای بهبود ببخشیم که مراجعه حضوری به اداره پست را به حداقل ممکن برسانیم و شهروندان گرامی تمام بسته های خود را درب منزل دریافت نمایند، که امیدوارم بزودی بتوانیم با برطرف شدن کمبود نیروی انسانی به این هدف جامه عمل بپوشانیم و اما درخصوص وضعیت موجود طی روزهای اخیر و آغاز فعالیت بنده در این اداره اقداماتی مبنی بر سازماندهی شیوه های خدمت رسانی صورت پذیرفته است که امروز در مقایسه با هفته های اخیر به میزان قابل توجهی شرایط به سمت بهبود رفته است و تلاش همه روزه ی مجموعه همکاران ما سهولت و افزایش کیفیت در ارائه خدمات پستی به شهروندان می باشد.

خبرنگار: سخن پایانی

از حضور شما و پیگیری مسائل و دغدغه های مردم سپاسگزارم. قطعا مطالبه گری از سازمان ها و ارگان در عین بهبود کیفیت خدمات موجب ارتقای سطح دستگاه ها، ادارات و سازمان های خدمات رسان نیز خواهد شد به همین منظور این اداره با شفافیت تمام در پیشگاه همشهریان عزیز خواهد بود و بصورت منظم گزارش کار خود را با حضور اصحاب رسانه به اطلاع عموم خواهد رساند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

سردبیر: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. مرسوله ای ک قرار بود دریافت کنم ، بیش از یکهفته از موعد زمان تحویل گذشته و بدستم نرسیده ، جالبه ک وضعیت پست شهریار هر روز بدتر از دیروز . هیچکس هم پاسخ گو نیست ، تماس و شکایت و گزارش ، راه بجایی نمیبره . کارمندان پست شهریار با ترفند و دروغ بسیار حرفه ای فقط بی کیافتی خودشون و پوشش میدن و کسی هم نیست ب داد مردم برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.