اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم خبر داد؛ تصادف شاخ به شاخ خودروی پژو با موتورسیکلت/۲ راکب فوت شدند

رباط کریم- رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم از تصادف شاخ به شاخ خودروی پژو با موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه دو نفر راکب موتور سیکلت فوت شدند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، حمید رزاقی رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم، از حادثه تصادف در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: طی این حادثه متأسفانه دو نفر فوت شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: این حادثه شب گذشته و بر اثر برخورد شاخ به شاخ خودروی پژو با یک دستگاه موتورسیکلت که دو راکب جوان حدود ۲۰ ساله داشت به وقوع پیوست.

وی عنوان داشت: در این حادثه موتور سیکلت به صورت خلاف جهت در حرکت بوده، که به صورت شاخ به شاخ با یک دستگاه خودرو پژو برخورد کرد. ️

رزاقی عنوان داشت: در این حادثه هولناک موتورسیکلت به دو نیم تبدیل شد و متأسفانه هر دو راکب موتورسیکلت که کلاه ایمنی به سر نداشتند، به علت شدت جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان فوت شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم بیان داشت: از همه راکبان موتور سیکلت می‌خواهیم نسبت به ایمنی خود در هنگام استفاده از این وسیله توجه بیشتری داشته باشند و حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.