اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

رسیدگی به پرونده فساد شورای شهر نسیم‌شهر با ۱۱ متهم و ۱۷ شاکی + جزئیات

بهارستان- قاضی شعبه ۱۰۵ کیفری دو دادگستری بهارستان به دستگیری ۳ عضو شورای شهر نسیم‌شهر اشاره کرد و گفت: این پرونده فساد به دلیل دخالت در ساخت و ساز، دریافت رشوه، اعمال نفوذ و... تشکیل شده که ۱۱ متهم و ۱۷ شاکی دارد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات و فساد 3 عضو شورای نسیم‌شهر صبح امروز به همراه برخی افراد ذینفع و دلال در شعبه 105 کیفری دو دادگستری شهرستان بهارستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دادگاه رسیدگی قاضی شعبه با معرفی متهمین، شکات و وکلای پرونده، دستور قرائت کیفرخواست پرونده متهمین را صادر و منشی دادگاه کیفرخواست را در حضور حضار قرائت کرد و همچنین نماینده دادستان در مقابل متهمین دفاعیات دادستانی را در مورد کیفرخواست ارائه کرد.

علیرضا خدادادی قاضی شعبه 105 کیفری دو دادگستری شهرستان بهارستان با اینکه پرونده فساد 3 عضو شورای نسیم‌شهر 11 متهم دارد اظهار داشت: این پرونده 17 شاکی دارد که جزو پرونده‌های مهم فساد مالی و اداری محسوب می‌شود.

وی افزود: فساد 3 عضو شورای نسیم‌شهر به همراه دلالان در موضوعات دخالت در امر ساخت و ساز و دریافت رشوه، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با مأموران دولتی، اخاذی، تحصیل مال نامشروع بوده است.

قاضی شعبه 105 کیفری دو دادگستری بهارستان با بیان اینکه چند جلسه رسیدگی به اتهامات فساد شوراها برگزار خواهد شد گفت: طبق سیاست‌های قوه قضاییه با دقت و سرعت روند رسیدگی به پرونده فساد 3 عضو شورا و دیگر متهمین ادامه خواهد داشت.

خدادادی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسات آینده رسیدگی به پرونده فساد شورای نسیم‌شهر دفاعیات متهمین اخذ و جزییات دقیق پرونده نیز از طریق رسانه‌های رسمی به نظر مردم خواهد رسید.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.