اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

ساختمان غیرمجاز یکی از مقامات سابق کشوری در دماوند پلمب شد

دماوند- شهردار دماوند از پلمب ساختمان غیرمجاز یکی از مقامات سابق کشوری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از دماوند، مهدی رضایی شهردار این شهر، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو گشت‌های مستمر واحد کنترل و نظارت ساختمانی شهرداری دماوند و برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، یک واحد ساختمان در حال ساخت با هماهنگی و دستور داستان عمومی و انقلاب دماوند پلمب شد.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب و ریاست جمهوری بر اجرای تصمیمات قاطع، عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد و تخلفات مسئولان سه قوه افزود: این پروژه ساختمانی که متعلق به یکی از مقامات سابق کشوری است، دارای تخلفات متعدد از جمله مشکلات روند فرآیند قانونی صدور جواز، سطح اشغال زیاد و تراکم مازاد بود.

شهردار دماوند با بیان اینکه همه ساخت ساخت و سازهای تحت نظارت و کنترل قرار دارند، تأکید کرد: شهروندان برای هرگونه ساخت و ساز در داخل یا حریم محدوده شهری حتماً باید از شهرداری استعلامات لازم را اخذ کنند تا دچار مشکل نشوند.

رضایی‌مهر با بیان اینکه تمام حریم شهر دماوند به طور مستمر توسط گشت‌های نظارتی رصد می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به وظایف قانونی که برای شهرداری تعریف شد، مطمئناً با تخلفات ساختمانی در داخل یا حریم شهر بدون اغماض و قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.