اخبار شهرستان شمیراناتاخبارخبر مهمدر استان

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شمیرانات خبر داد؛ دستگیری ۳ شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده «ورجین»

شمیرانات- سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شمیرانات از دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده «ورجین» خبر داد و گفت: از شکارچیان دو رأس قوچ وحشی، دو قبضه سلاح شکاری گلوله زنی کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از شمیرانات، امامعلی یگان زاده سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شمیرانات ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده شمیرانات خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: روز گذشته طی گشت و کنترل منطقه، مأموران اجرایی این اداره به سه شکارچی غیرمجاز برخورد کردند،.

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شمیرانات افزود: مأموران پس از کمین هفت ساعته در ارتفاعات روستای «امامه» واقع در منطقه حفاظت شده «ورجین»، در نهایت در ساعت ۱۱ شب موفق به دستگیری این شکارچیان غیر مجاز شدند.

وی اظهار داشت: از شکارچیان دو رأس قوچ وحشی، دو قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و سایر ادوات شکار کشف و ضبط و همچنین خودرو مربوطه نیز با دستور قضائی به پارکینگ منتقل شد.

یگان زاده با بیان اینکه متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: بر اساس دستور مقام قضائی، متخلفان در بازداشت به سر برده و ضرر و زیان وارده به مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به حساب سازمان حفاظت محیط زیست واریز کردند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.