اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

سرپرست فرمانداری پردیس: بررسی های لازم در خصوص افزایش تعداد صندوق ها در پردیس انجام شود

پردیس- سرپرست فرمانداری پردیس گفت: با توجه به تعداد صندوق‌های ادوار گذشته و بررسی افزایش جمعیت و نیازمندی‌های این دوره، پیش بینی‌های لازم را انجام شود.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، محسن قضاتلو صبح چهارشنبه در حاشیه اولین جلسه ستاد انتخابات پردیس با بیان اینکه مشارکت حداکثری لازمه برگزاری انتخابات است، گفت: انتخابات مهمترین موضوع کاری فرمانداری در سال جاری است.

وی اضافه کرد: بر برگزاری انتخابات، ناظران شورای نگهبان نیز نظارت دارند و برای افزایش تعاملات که قطعاً منجر به برگزاری انتخاباتی در سلامت کامل خواهد شد، جلساتی با اعضای دفتر شورای نگهبان در پردیس برگزار خواهد شد.

قضاتلو از رؤسای کمیته‌ها خواست با توجه به تعداد صندوق‌های ادوار گذشته و بررسی افزایش جمعیت و نیازمندی‌های این دوره، پیش بینی‌های لازم را از هم اکنون برای برگزاری انتخابات آماده کنند و بر اساس دستورالعمل‌ها و برنامه زمانبندی انتخابات، اقدامات خود را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری پردیس آموزش مجریان، کاربران و همه عوامل برگزاری انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: بر اساس تجربیاتی که از سال‌های گذشته موجود است، علیرغم ارائه همه آموزش‌ها، باید یک میز پاسخگویی نیز راه اندازی شود تا افرادی که اشراف کامل به روند و نحوه انجام کارها و راه اندازی دستگاه‌های احراز هویت دارند پاسخگوی سوالات اعضای شعب باشند.

قضاتلو نظارت بر فضای مجازی و رصد فعالیت‌های احتمالی داوطلبان و جمع آوری اخبار مربوط به انتخابات را نیز بسیار مهم دانست و خواستار ورود فعالانه کمیته‌های مربوطه به این موضوع شد و گفت: رعایت اصل بی طرفی برای برگزار کنندگان انتخابات یک اصل اساسی است و رعایت این موضوع در میان همکاران و برگزار کنندگان به دقت مورد رصد قرار می‌گیرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.