شهر چهاردانگهاخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

شناسایی ۲واحد زغال گیری غیر مجاز با ۱۰حلقه کوره سنتی در چهاردانگه

اسلامشهر- رییس اداره حفاظت محیط زیست اسلامشهر از شناسایی و جمع آوری دو واحد زغال گیری غیر مجاز با ۱۰ حلقه کوره سنتی در چهاردانگه خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حمیده خدنگی رییس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، از جمع آوری واحدهای زغال گیری غیر مجاز در اسلامشهر خبر داد.

وی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه کارشناسان و مأموران اجرایی این اداره در گشت و پایش واحدهای صنعتی اسلامشهر، موفق به شناسایی ۲ واحد زغال گیری غیرمجاز با ۱۰ حلقه کوره سنتی در منطقه چهاردانگه شدند، افزود: پس از صدور اخطاریه و با پیگیری‌های به عمل آمده، از ادامه فعالیت آلاینده این واحدها جلوگیری شده و به طور کامل جمع آوری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسلامشهر با بیان اینکه واحدهای زغال گیری سنتی اغلب در اراضی کشاورزی شهرستان و شب هنگام فعالیت دارند، اظهار کرد: دود ناشی از فعالیت کوره‌های زغال گیری باعث به مخاطره انداختن سلامت و بهداشت ساکنین منطقه می‌شود.

خدنگی عنوان کرد: این اداره در صورت مشاهده چنین واحدهایی به استناد ماده ۹ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، ماده ۱۲ قانون هوای پاک و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی ضمن پیگیری قضائی، موضوع را تا رفع آلودگی و یا جمع آوری واحد پیگیری می‌کند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.