اخبار شهرستان قدساخباردر استان

شهردار قدس: حل معضل ترافیک شهر قدس مهم ترین دغدغه شهرداری در سال جاری است

قدس- شهردار قدس با اشاره به مطالبه مردم در خصوص حل معضل ترافیک در این شهرستان گفت: رفع مشکلات ترافیکی مهم ترین دغدغه شهرداری قدس در سال جاری است.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، سعید شهلی صبح دوشنبه در اولین جلسه شورای معاونین در سال ۱۴۰۳ که با حضور اعضای برگزار شد، ضمن تشریح اهم فعالیت حوزه‌های مختلف، معاونت‌های مربوط را به ارائه برنامه‌های پیشنهادی در سال جاری ملزم کرد.

شهلی حل مساله ترافیک شهر قدس را اولین و مهم‌ترین دغدغه مدیریت شهری در سال جاری دانست و عنوان کرد: متأسفانه اقدامات اجرایی در موضوع ترافیک تا به امروز چندان کاربردی و رضایت‌بخش نبوده و مطالبات شهروندان در این موضوع به حق است.

وی افزود: برای تحقق این امر، به قید فوریت می‌بایست یک کارگروه ترافیک و تعریض متشکل از صاحب‌نظران این حوزه تشکیل و معضلات و عوامل اصلی ایجاد گره‌های ترافیکی احصا شود.

شهردار قدس در ادامه بیان کرد: به موازات این امر، اقداماتی از قبیل ساماندهی چراغ‌های راهنمایی، اصلاح هندسی معابر، یکطرفه کردن خیابان‌های کم‌عرض، نصب تابلوهای ترافیکی و… نیز ضروری است.

شهلی با تاکید بر بهره‌گیری از یک گروه مشاور ترافیکی بسیار مجرب و واجد شرایط توسط معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری افزود: با ارائه برنامه‌های راهبردی و اجرایی مناسب می‌توان اقدامات کارآمد و مؤثری را برای رفع معضل ترافیک شهر انجام داد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.