اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

شیر رایگان تا یک ماه آینده در همه مدارس ابتدایی کشور توزیع می شود

بهارستان- طرح توزیع شیر رایگان در مدارس با پوشش هشت میلیون دانش آموز مقطع ابتدایی سراسر کشور امروز چهارشنبه به صورت نمادین با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه وزیر آموزش و پرورش در بخش بوستان شهرستان بهارستان آغاز شد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، آیین آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مدارس با حضور فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش، عبداله نوحی فرماندار بهارستان، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و جمعی از مسئولان در مدرسه تازه تأسیس شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان (نسیم شهر) برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش در این آیین با بیان اینکه آغاز این طرح برای اولین بار در شهرستان بهارستان در سطح کشور صورت می گیرد، گفت: این طرح تا یک ماه آینده در بین کلیه مدارس ابتدایی کشور که هشت میلیون دانش آموز را شامل می شود، اجرا خواهد شد.

علی فرهادی افزود: در این طرح به صورت میانگین تا پایان سال ۷۵ وعده شیر توزیع می شود که با توجه به تأثیر تغذیه سالم در سلامت و یادگیری دانش آموزان، در سالهای آینده نیز این طرح تداوم خواهد داشت.

همچنین در این مراسم، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه قتل عام کودکان و مجروحان در بیمارستان المعمدانی محکوم و مسئولان و دانش آموزان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، همه دانش آموزان ابتدایی در سراسر کشور ۲ نوبت در هفته شیر دریافت می‌کنند و مدارس مناطق محروم در اولویت این طرح قرار دارند.

گزارش شجرنیوز حاکی است؛ سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور و هیات همراه و جمعی از معلمان و دانش آموزان در مدرسه نوساز ابتدایی دخترانه شهید امیر کمندی واقع در نسیم شهر شهرستان بهارستان تهران آغاز شده بود.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.