اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر: پلیس برای تامین امنیت خانواده ها در پارک ها حضور پررنگ داشته باشد

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به فصل تابستان و حضور خانواده‌ها در بوستان های شهرستان، خواستار حضور فعال نیروهای انتظامی برای تامین امنیت و آرامش خانواده ها شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی شنبه شب در جلسه ستاد فضای سبز شهرستان اسلامشهر بر ضرورت آماده سازی و تجهیز پارکهای شهرستان برای استفاده خانواده ها در تابستان توسط شهرداری ها تاکید کرد.

وی با اشاره به افزایش حضور خانواده ها در فصل تابستان در پارک ها و بوستان ها توضیح داد: همه باید تلاش کنیم تا زمینه لازم برای تامین آرامش و امنیت خاطر خانواده ها در پارک ها فراهم شود.

حبیبی با اشاره به اهمیت بازدید میدانی شهرداران و مدیران فضای سبز شهرداری ها از پارکها و احصاء کمبودهای احتمالی گفت: ترمیم فضای سبز پارک ها، تامین روشنایی مناسب و استقرار وسائل بازی مناسب و استاندارد از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: برای تامین امنیت و آرامش خانواده ها در پارک ها و پیشگیری از ایجاد مزاحمت های احتمالی توسط اراذل و اوباش علاوه بر حضور محسوس گشت های انتظامی، شهرداری ها می توانند از خدمات شرکت های انتظامی تحت قرار داد با فراجا نیز کمک بگیرند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ادارات و نهادهای فعال در حوزه فرهنگ و هنر از جمله اداره ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری می توانند از فرصت حضور پررنگ خانواده ها در پارکها و بوستانها برای اجرای برنامه های اثرگذار فرهنگی، هنری و مذهبی متناسب با مناسبت های پیش رو استفاده کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.