اخبار شهرستان فیروزکوهاخبارخبر مهمدر استان

فرماندار: هموطنان از سفرهای غیرضروری به فیروزکوه خودداری کنند

فیروزکوه- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به شروع بارش از شب گذشته، از هموطنان درخواست داریم از سفرهای غیرضرور به شهرستان خودداری کنند.

به گزارش شجرنیوز از فیروزکوه، محمد حیدری منش فرماندار این شهرستان روز سه شنبه اظهار داشت: با عنایت به اینکه از نیمه شب گذشته بحث بارش در محورهای مواصلاتی شهر فیروزکوه آغاز شده با تلاش اکیپ‌های راهداری همه جاده های شهرستان باز است و تردد در آن جریان دارد؛ محورهای روستایی نیز به جهت عبور و مرور مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری و مجموعه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان همانند هلال احمر و مجموعه‌های امدادی در آماده باش کامل هستند تا در پی بارش برف و باران مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس هشدار نارنجی سازمان هواشناسی استان تهران و تأکیدات ستاد مدیریت بحران استان تهران در شهرستان فیروزکوه و جاده‌های منطقه، تمهیدات مناسب پیرامون بارش برف اعمال شد و اطلاع‌رسانی لازم از بارش‌هایی که از نیمه شب گذشته آغاز و تا انتهای هفته ادامه داد، صورت گرفت.

حیدری‌منش یادآور شد: شهرداری‌های ارجمند و فیروزکوه ذخیره مناسبی از بابت نمک‌پاشی دارند و تجهیزات نیز آماده بکار است که در حوزه شهری مشکلی برای شهروندان نداشته باشیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.