اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

فرماندار پیشوا: قطارهای راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد

پیشوا- فرماندار شهرستان پیشوا با بیان آنکه قطارهای راه‌آهن در خط تهران-پیشوا به کار گرفته شد، گفت: قطارهای جایگزین شده توسط شرکت راه‌آهن، قطارهای مطلوب و دارای تهویه مناسبی هستند.

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، ابراهیم تاجیک‌نوری، فرماندار این شهرستان، در رابطه با آخرین وضعیت قطار حومه‌ای تهران-پیشوا اظهار کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده، قرار شد تمام قطارهای شرکت رجا به‌منظور انجام تعمیرات از مدار سرویس‌دهی خارج و قطارهای شرکت راه‌آهن جایگزین قطارهای شرکت رجا شوند.

وی ادامه داد: قطارهایی از سایر نقاط کشور توسط راه‌آهن برای سرویس‌دهی در خط تهران-پیشوا، تهران-گرمسار و تهران-فیروزکوه فراخوان شد و هم‌اکنون قطارهای موجود، در 7 سرویس رفت و 7 سرویس برگشت، مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار پیشوا با ذکر آنکه در گذشته 11 سرویس برای خط تهران-پیشوا در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون تعداد آن‌ها به 7 سرویس رسیده است، بیان کرد: قطارهای جایگزین شده توسط شرکت راه‌آهن، قطارهای مطلوب و دارای تهویه مناسبی هستند؛ قطارهای شرکت رجا نیز بعد از پایان تعمیرات و با اخذ تاییدیه فنی راه‌آهن، مجدداً به مدار سرویس‌دهی باز می‌گردند.

فرماندار پیشوا. ساعت قطار راه آهن تهران پیشوا
برنامه حرکت قطار تهران-پیشوا-گرمسار(1402/04/21)

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.