شهر چهاردانگهاخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

مدرسه ۱۵ کلاسه “شهید آرمان علی وردی” در روستای فیروز بهرام اسلامشهر افتتاح شد

اسلامشهر- مدرسه ۱۵ کلاسه "شهید آرمان علی وردی" در روستای فیروز بهرام بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، مدرسه 15 کلاسه برکت شهید “آرمان علی وردی” صبح امروز با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران، مادر شهید آرمان علی وردی، فرماندار شهرستان اسلامشهر و مسئولان شهرستانی در روستای فیروز بهرام بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

این واحد آموزشی همزمان با افتتاح 110 مدرسه برکت در 20 استان کشور، به‌صورت ویدئو کنفرانسی توسط آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مادر شهید آرمان علی‌وردی: امیدوارم بچه‌ها با درس خواندن در این مدرسه بتوانند به پیشرفت کشور کمک کنند

در ادامه مادر شهید آرمان علی‌وردی به عنوان سومین سخنران این مراسم بیان کرد: از همه کسانی که برای ساخت این مدرسه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، خوشحالم که در کنار دانش آموزان هستم و میدانم که آرمان من هم در کنار شما حضور دارد. او عاشق بچه‌های کوچک بود و همیشه وقت زیادی برای بچه‌ها می‌گذاشت.

وی با بیان اینکه آرمان در مسجد محله نیز مربی بود و خیلی جدی به کار فرهنگی بچه‌ها اهمیت می‌داد گفت: آرمان همیشه می‌گفت باید طوری با بچه‌ها رفتار کرد که هدفی را برای آینده‌شان دنبال کنند، من وقتی شنیدم مدرسه‌ای به نام آرمان ساخته شده، حقیقتاً خوشحال شدم که این اتفاق افتاد و خون او پایمال نشد، امیدوارم بچه‌ها با درس خواندن در این مدرسه بتوانند به پیشرفت کشور کمک کنند.

مدرسه برکت شهید آرمان علی وردی دارای 15 کلاس درس، 4 اتاق اداری و آزمایشگاه با زیر بنای 1600 متر مربع و در زمینی به مساحت 4500 مترمربع با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ساخته و آماده تحصیل دانش آموزان در روستای فیروز بهرام بخش چهاردانگه شهرداری اسلامشهر شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.