اخبار شهرستان پیشوااخباردر استان

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا خبر داد؛ انفجار اجاق گاز در پیشوا/۸۰ لیتر بنزین در انباری کشف شد

پیشوا- مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا از وقوع حریق اجاق گاز در یک مغازه خوارو بارفروشی در پیشوا خبرداد و گفت: با حضور به موقع آتش نشانی و کشف ۸۰ لیتر بنزین از انفجار جلوگیری شد.

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، مجید اصغری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حریق مغازه خواربارفروشی در روستای «قاسم آباد» پیشوا خبر داد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۲:۰۶ دقیقه روز سه شنبه مبنی بر حریق مغازه خواربارفروشی واقع در روستای قاسم آباد، به سامانه ۱۲۵ بلافاصله دو تیم امدادی و عملیاتی به محل حادثه اعزام و پس از ایمنی محل و تجهیزات لازم، حریق اطفا شد.‌

اصغری افزود: علت حادثه انفجار و حریق روشن بودن اجاق گاز به عنوان وسیله گرمایشی و نگهداری غیر مجاز بنزین داخل بطری‌های نوشابه به مقدار تقریبی ۱۰۰ لیتر برای فروش بوده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانی و اطفا حریق و پیدا کردن حدود ۸۰ لیتر بنزین داخل بطری‌ها نوشابه در انباری انتهای مغازه از انفجار و تخریب مغازه و واحد مسکونی فوقانی آن جلوگیری به عمل آمد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.