گوناگوناخبارورزش

مسابقه آزاد مینی‌گلف دهه مقاومت و گرامیداشت سردار سلیمانی؛ از سوی انجمن مینی گلف ایران برگزار شد

مسابقه آزاد مینی‌گلف دهه مقاومت و گرامیداشت سردار سلیمانی؛ از سوی انجمن مینی گلف ایران برگزار شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی انجمن مینی گلف ایران، مسابقه آزاد مینی گلف به مناسبت دهه مقاومت و گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه 21 دی ماه سال جاری در باشگاه مینیاتور پارک ملت تهران برگزار شد.

در این مسابقه که با حضور 37 شرکت کننده از استان های مختلف برگزار شد 27 نفر آقا و 10 نفر خانم در سه راند 12 میدان به رقابت با یکدیگر پرداختند. در بخش آقایان مهران رحمتی با 97 ضربه به مقام قهرمانی رسید و محمد شکیبامهر با 98 ضربه و سعید حیدرزاده با 99 ضربه به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

در بخش بانوان نیز مهسا یزدانی فر با 110 ضربه به عنوان قهرمانی دست یافت و مریم اسدی با 116 ضربه و سارا مدد با 117 ضربه دوم و سوم شدند. همچنین در این رقابت ها صبا اویسی در بخش بانوان و ابوالفضل طائب (زیر18 سال) و مهدی احمدی در بخش آقایان به عنوان بازیکن فنی معرفی شدند و از زهراصدرایی منش و مهدی دادبخش به عنوان بازیکنان اخلاق تقدیر شد.

مراسم اختتامیه این رویداد با حضور امیرحمزه توسلی رئیس انجمن، شیوا جهانی نائب رئیس بانوان، لادن ملک زاده دبیر انجمن و محمد علویون مشاور اجرایی انجمن برگزار شد . این مسابقه با اهدای مدال، احکام و جوایز نفرات برتر به کار خود پایان داد.

توسلی رئیس انجمن مینی گلف ایران در حاشیه این رقابت ها با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام پر افتخار شهدای انقلاب اسلامی گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور همین زنده نگهداشتن نام شهدا است به عبارت دیگر بزرگداشت شهدا برای آینده این مرز و بوم حیاتی و ضروری است به همین منظور انجمن مینی گلف ایران با این دیدگاه ضمن محکومیت حادثه ترور و شهادت جمع کثیری از هموطنانمان در استان کرمان نسبت به برگزاری مسابقه ای تحت عنوان دهه مقاومت و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام نمود تا به سهم خود حرکتی فرهنگی و ورزشی را در راستای حفظ ارزش های ماندگار کشور عزیزمان داشته باشد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.