اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

مطب دندانپزشکی قلابی در پیشوا پلمب شد

پیشوا- رییس شبکه بهداشت و درمان پیشوا گفت: یک مطب دندانپزشکی قلابی غیر مجاز که بدون اخذ مجوزهای لازم و توسط فرد فاقد صلاحیت حرفه ای فعالیت می‌کرد، در پیشوا شناسایی و پلمب شد.

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، دکتر آرش عباسی رییس شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان و بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا در راستای پایش فعالیت‌های حرفه‌ای پزشکی، یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز که بدون اخذ مجوز و توسط فردی فاقد صلاحیت حرفه‌ای، اقدام به فعالیت در حوزه دندانپزشکی و دندانسازی می‌کرد را شناسایی کردند.

وی اظهارداشت: پس از تشکیل پرونده و با پیگیری واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و پس از اخذ مجوزهای قضائی، این مطب دندانپزشکی با حضور پلیس امنیت پلمب شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، این سومین مرکزی است که به دلیل مداخله در امور دندانپزشکی در پیشوا پلمب شده و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شده اند.

عباسی تأکید کرد: شبکه بهداشت و درمان پیشوا با جدیت بر ارائه خدمات سلامت در محدوده تحت پوشش نظارت خواهد داشت و از مردم عزیز که سهم بسزایی در حفظ سلامت خود دارند نیز درخواست دارد تا در صورت نیاز به دریافت خدمات پزشکی، تنها از مراکز مجاز خدمات و بخصوص دندانپزشکی استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مداخله در امور پزشکی مراتب را با شماره تلفن ۳۶۷۳۱۰۵۸ اطلاع رسانی کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.