گوناگوناخبارورزش

مقدمات راه‌اندازی مجموعه مینی‌گلف در مرکز تفریحی_ورزشی آیلند ارزیابی شد

باحضور رئیس انجمن مینی‌گلف ایران، مقدمات راه‌اندازی مجموعه مینی‌گلف در سرزمین ایرانیان (آیلند) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط‌عمومی، امیرحمزه توسلی رئیس انجمن مینی‌گلف ایران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پروژه آیلند ظرفیت‌های این پروژه ملی را برای احداث مجموعه مجهز مینی‌گلف بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

مقدمات راه‌اندازی مجموعه مینی‌گلف در مرکز تفریحی_ورزشی آیلند ارزیابی شد

توسلی با اشاره به امکانات موجود در این مرکز تفریحی، ورزشی و گردشگری افزود: مجموعه چند منظوره آیلند با ظرفیت‌های خوبی که در آن ایجاد شده و همچنین وجود یک مجموعه مجهز گلف در قلب این پروژه بستر مناسبی را برای ساخت و تجهیز زمین مینی‌گلف، در سطح استانداردهای بین المللی فراهم نموده است.

رئیس انجمن مینی‌گلف ایران در ادامه افزود: با مذاکرات و تفاهم صورت گرفته با مدیران این مجموعه و حمایت دکتر عزیزی ریاست محترم فدراسیون گلف بزودی عملیات ساخت و بهره‌برداری زمین‌های مینی‌گلف در این مجموعه آغاز خواهد شد.

توسلی در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز بکار این مجموعه فصل جدیدی از فعالیت‌ها در رشته مینی‌گلف گشوده خواهد شد که ضمن تسریع روند همگانی سازی این ورزش در جامعه، موجبات رشد حرفه‌ای و قهرمانی این رشته را نیز میسر خواهد نمود.

شایان ذکر است آیلند (سرزمین ایرانیان) با وسعت ۱۴۰۰ هکتار، در ۳۵ کیلومتری آزادراه تهران – ساوه بعد از عوارضی شهرجدید پرند واقع شده است.

مقدمات راه‌اندازی مجموعه مینی‌گلف در مرکز تفریحی_ورزشی آیلند ارزیابی شد

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.