اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

نامزدها و طرفدارانشان از تخریب رقبا پرهیز کنند

قرچک- دادستان عمومی و انقلاب قرچک با بیان این که دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان راه اندازی شده است، از نامزدها خواست از تخریب رقبا پرهیز کنند.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، ساسان غلامی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان استفاده از امکانات دولتی له و یا علیه ریک از نامزدهای انتخاباتی را تخلف دانست و افزود: قطعاً در برخورد با تخلفات انتخاباتی هیچگونه تردید و مماشاتی نخواهیم داشت.

وی از راه اندازی یک شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب و یک شعبه در دادگستری قرچک خبر داد و گفت: این دو شعبه به صورت خارج از نوبت به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قرچک از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها خواست، از تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند و اضافه کرد: بایستی در نظر داشته باشیم، که با هرگونه توهین و افترا به دیگر نامزدهای انتخاباتی فضای انتخابات را ناسالم نکنیم.

وی گفت: دستگاه قضا به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با تخلفات احتمالی در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات به طور کامل فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها را مورد بررسی و رصد قرار می‌دهد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.