گوناگوناخبارورزش

نشست کمیته‌های تخصصی انجمن مینی گلف با حضور دبیرکل فدراسیون گلف، نایب رییس بانوان و ریاست انجمن مینی گلف

نشست کمیته‌های تخصصی انجمن مینی گلف با حضور دبیرکل فدراسیون گلف، نایب رییس بانوان، ریاست و نائب رئیس بانوان انجمن مینی گلف برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی انجمن مینی گلف، پنل تخصصی انجمن مینی گلف روز چهارشنبه با حضور مهرداد جمشیدی دبیرکل فدارسیون گلف، فریده شجاعی نایب رییس بانوان، امیرحمزه توسلی ریاست و شیوا جهانی نائب رئیس انجمن مینی گلف و روسا و اعضای کمیته‌های این انجمن در محل آکادمی المپیک برگزار شد.
در ابتدای این نشست دبیرکل فدراسیون و نایب رییس بانوان فدراسیون گلف ضمن تقدیر از هم‌گرایی و هم‌افزایی ایجاد شده در انجمن مینی گلف بر اهمیت توسعه این رشته ورزشی در کشور تاکید نمودند و در پی آن نیز نقشه راه و شرح وظایف این انجمن از سوی رییس انجمن تببین و تشریح گردید.
برنامه ریزی درجهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقات، دوره‌های آموزشی موثر و تنظیم تقویم اجرایی از موضوعات شاخص مطرح شده در این نشست بود و مقرر گردید تمامی برنامه‌های انجمن در ساختار سازمانی و بصورت تیمی پیگیری و اجرا گردد‌. از دیگر بخش‌های این مراسم ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های انجام شده از سوی رؤسای کمیته‌ها بود که هریک به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود به منظور ارتقای سطح برنامه‌های مد نظر انجمن مینی‌گلف پرداختند.
در ادامه این مراسم ضمن معرفی پویا امینی بازیگر مطرح کشور به عنوان رییس شورای هنرمندان انجمن مینی گلف، وی به نمایندگی از هنرمندان حوزه سینما و موسیقی با ارائه نکاتی حمایت همه جانبه این قشر تاثیرگذار را از این رشته ورزشی اعلام داشت.
در پایان مراسم نیز احکام مسئولیت روسا و اعضای کمیته‌ها طی مراسمی تحویل و ابلاغ شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.