شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

نظر شهروندان وحیدیه‌ای درباره شهردار این شهر

شهریار- به مناسبت بیست و پنجم اسفند روز شهردار نظرات مردم شهر وحیدیه در مورد مسعود سلامت بخش شهردار این شهر شنیدنی بود.

معصومه مجاهدطلب – خبرنگار شجرنیوز به سطح شهر وحیدیه شهرستان شهریار رفت تا در مورد مسعود سلامت بخش شهردار این شهر از مردم گزارشی تهیه کند.

به گزارش شجرنیوز شهروندان وحیدیه با اخلاص و ذوق فراوان از سلامت بخش شهردار شهر خود تعریف کردند. آن‌ها در صحبت‌های خود از فعالیت‌های دلسوزانه وی نام بردند.

تمامی مصاحبه شونده‌ها از کارها و فعالیت‌های شهردار شهرشان، که باعث ترقی شهر کوچکشان شده بود ابراز خرسندی می‌کردند و به شجرنیوز گفتند: شهردار وحیدیه فردی مدیر،مدبر،باخدا و باایمان است. چند تن از این مردم قدردان که از بومیان و ریش‌سفیدان وحیدیه بودند بیان کردند: چند سال پیش این شهرک زیرساخت بسیار ساده و بافت قدیمی داشت؛ اما به همت شهردار پرتلاش و مسئولیت‌پذیر شهرمان، اینجا رونق زیادی پیدا کرده و بین شهرهای شهرستان شهریار از موقعیت خوبی برخوردار شده است.

جوانان این شهرک هم از موقعیت‌های خوب شهرشان که به همت و پشتکار شهردارشان ایجاد شده تعریف کرده و از این‌که ساکن این شهر بی‌حاشیه بودند کمال رضایت را داشتند.

چند تن از شهروندان مصاحبه شونده روز شهردار را به سلامت‌بخش شهردار شهرشان تبریک گفتند و معتقد بودند مسئولین مسئولیت‌پذیر و کاردان باعث ترقی و پیشرفت شهر خود شده و شهروندان خوب پرورش داده و همین امر باعث دلگرمی خود برای ادامه فعالیتشان می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.