بیداری اسلامیاخباربین الملل

نماینده جهاد اسلامی فلسطین: دید مردم دنیا نسبت به غرب عوض شد

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: دید مردم دنیا نسبت به غرب عوض شد و همه آمریکا را کشور مجرم می‌شناسند و به رغم همه جنایات، پیروزی در راه است.

به گزارش گروه بین الملل شجرنیوز، نشست خبری نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران در موسسه طنین ایثارگران کشور صبح امروز ۲۱ آذرماه برگزار شد.”ناصر ابوشریف” نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این کنفرانس خبری در مورد پیش بینی خود از احتمال عملیات زمینی اسرائیل در سرزمین های جنوبی لبنان گفت: ما از ۶۶ روز قبل با دشمن جنایتکاری می‌جنگیم که با کمک قدرت‌های غربی عملیات جنون آمیز و پاکسازی نژادی را دنبال می‌کند.

ابوشریف افزود: احتمال هر نوع گسترش جنگ به سمت لبنان از سوی اسرائیل ضعیف است. آنها قدرت جنگ در دو جبهه را ندارند. ما در جبهه غزه انرژی آنها را از بین برده‌ایم. اسراییل بالغ بر ۶۰ هزار نیرو را در کرانه باختری مستقر کرده همچنین نیروی هوایی اسرائیل در شمال فلسطین درگیر است و توان زیادی برای حمله به سایر نقاط ندارد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران اذعان کرد: هم اکنون حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار موشک و ۱۰۰ هزار جنگجو دارد که این توان بالا برای اسرائیل نگران کننده است و کار را برای آنها سخت می‌کند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: اسرائیل بر دروع بنا شده که دروغ ها ساخته خودشان و غرب است آنها سال ۱۸۹۷ میلادی هیاتی به فلسطین فرستادند تا ببیند فلسطین سکنه دارد یا نه و بعد اعتراف کردند ادعایشان خلاف است و فلسطین سرزمین بی ملت نیست بلکه آباد است. پس دو قرن است که در مورد فلسطین دروغ می گویند.

ابوشریف تصریح کرد: آنها نیازمند تحریف هستند تا خود را ثابت کنند. در مورد ۷ اکتبر دروغ پردازی کردند که اول نتانیاهو این دروغ را مطرح کرد که از دروغ سکنه صهیونیستی شهرک نشین استفاده کرده بود و بعد ارتش صهیونیست ها و بایدن نیز ادعاهایی کردند و بایدن گفت ویدیویی دیده که نیروهای محور مقاومت کودکان اسراییلی را سوزانده‌اند! بعد کاخ سفید حرف بایدن را تکذیب و عذرخواهی کرد و گفت ویدئو را ندیده و فقط از نتانیاهو موضوع را شنیده اند!

ابوشریف با بیان اینکه وظیفه ما در برابر روایت دروغ سنگین است، عنوان کرد: تا کنون ۴ هزار فلسطینی بازداشت شده‌اند و هر نوع شکنجه و خشونتی دیده‌اند و ۱۰ ها نفر را هم شهید کرده‌اند. صهیونیست‌ها حتی دیگر اسامی شهدا را اعلام نمی کنند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: نمی‌دانم چرا دنیا کشته شدن کودکان ما را نمی‌بیند، ولی عکس جعلی کودک سوخته اسرائیلی را می‌بینند. صهیونیست ها امروز در مورد مردم غزه ارزش های اخلاقی و انسانی را کنار گذاشته اند. رژیم صهیونیستی و حامیانش دنبال پیروزی یا تصویری از پیروزی هستند که به آن دست نمی یابند. در حملات ۷ اکتبر رژیم صهیونیستی صدمات زیادی را متحمل شد و چهره آنها در همه جای دنیا درهم شکست.

او ادامه داد: مقاومت اسلامی به پیروزی بزرگی دست یافته و این برای صهیونیست ها قابل قبول نیست چرا که می‌ترسند مقاومت به الگویی در دنیا تبدیل شوند و می‌ترسند که نیروهای مقاومت به پیروزی نهایی برسند.

ابوشریف اضافه کرد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد تنها پیروز میدان باشد. این رژیم به هیچ پیروزی دست نیافته حتی به تصویر آن هم نرسیده است. اولین هدف صهیونیست‌ها آزادی بی قید و شرط اسرایش بود و نابودی حماس که به هیچ کدام نرسید و حالا فقط جنایات بشری و قتل و کشتار می‌کند که نه تنها به نفع خودشان نیست بلکه وجهه او را در دنیا نابود کرده‌اند. آنها می‌خواهند مقاومت اسلامی را شکست دهند و چون نمی توانند این کار را بکنند، توانمندی و تجهیزات زیربنایی مردم غزه را نابود می کنند.

ابوشریف با بیان اینکه غربی ها هنوز از چنین رژیمی دفاع می‌کنند، گفت: غرب وقتی برای مدیریت منطقه مهندسی می‌کرد، صهیونیست را اینجا ساخت. آنها به شکست اسلام سیاسی برای بازمهندسی نیاز دارند و می‌خواهند منویات آمریکا را در منطقه محقق کنند که نمی‌توانند.

ابوشریف اضافه کرد: تاکید می‌کنم که سال میلادی جدید آمریکا در آستانه انتخابات است و با طرفداری از صهیونیست وجهه خود را خراب کردند.  دشمن می‌خواهد صهیونیست با چهره پیروز خارج شود برای همین جنگ را طولانی می‌کند. مقاومت موجب شد ۳ روز قبل صهیونیست‌ها اعتراف کنند ۵ هزار مجروح جنگی داشته‌اند اما به کشته‌ها اشاره نکردند.

ابوشریف گفت: ما از ابتدای این جنگ ۷۵ هزار شهید و زخمی دادیم؛ ۲۵ هزار شهید و ۵۰ هزار مجروح داشتیم که ۶۵ درصد آن را زنان و کودکان تشکیل می دهند یعنی ۱۸ هزار نفر. همچنین تاسیسات زیربنایی و بهداشتی ما کاملا از بین رفته و در بخش های ممنوعه که در دنیا بر سر آن توافق است حملاتی صورت گرفته است.

او در خصوص آمار اسرای دو طرف جنگ نیز گفت: تعداد اسرای یهودی ۱۵۰ نفر است؛ اکثرا آنها مرد و سرباز هستند. این سربازان یا در خدمت سربازی یا نیروی احتیاط بودند. اسرای دختر صهیونیستی نزد ما کم هستند و همه آنها هم سرباز هستند و هیچ کدام از دختران صهیونیستی اسیر غیرنظامی نیستند. اسرای ما نزد صهیونیست ها تا ۷ اکتبر، ۵ هزار نفر بود که اکنون به ۹ هزار نفر رسیده است و ما از وضعیت ۴ هزار نفر از آنها هیچ اطلاعی نداریم.

ابوشریف بیان کرد: ملت‌های اسلامی در این ایام حتی نتوانستند یک لیوان آب را وارد غزه کنند. آمریکا با دادگاه جنایات جهانی در جریان اوکراین یک هفته ای بیانیه صادر کرد و حالا ۶۶ روز از جنگ در غزه گذشته و حتی کمیته حقیقت یاب تشکیل نداده‌اند و هیچ واکنشی هم نداشته‌اند در حالی که این جنایات صهیونیستی از تلویزیون کامل پخش شده است.

“کریم اسد احمد خان” دادستان دادگاه جنایات جنگی که خودش هم مسلمان است حتی یک مصاحبه در مورد نوار غزه نداشته و فقط از صهیونیست ها بازدید کرد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: این وضعیتی است که مسلمانان و اعراب درگیر آن هستند. برخی کشورهای اسلامی نه تنها به مقاومت کمک نمی‌کنند بلکه تلاش می‌کنند ما شکست بخوریم، چرا که احتمالا می‌ترسند الگوی مقاومت موجب شکست آنها در کشور خودشان شود.

ابوشریف اظهار کرد: جمهوری اسلامی همیشه با فلسطین بوده و از آرمان مقاومت در برابر جهان و منطقه حمایت کرده است. اگر حمایت جمهوری اسلامی نبود مطمئن باشید مقاومت وضعی که امروز دارد را نداشت. ما در تمام سطوح به ویژه ابعاد معنوی از ایران کمک گرفتیم. ایران تنها کشوری در جهان است که قاطعانه اهداف ما را مورد حمایت قرار داده و ما در دانش نظامی، آموزش و کادرسازی نظامی، در محور مقاومت از ایران کمک می‌گیریم. همچنین در دیپلماسی و مباحث سیاسی ایران نقش مهمی داشته و همیشه فعال بوده و برای آتش بس نیز ایران نقش مهمی ایفا کرد.

وی بیان‌ کرد: اعراب تلاش می‌کردند مسئله فلسطین را با عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها دور بزنند. دشمن می‌خواست کرانه باختری را ببلعد. همچنین در قدس و مسجد الاقصی شاهد یهودی سازی بودیم و همه این مسائل باعث شد مقاومت کاری انجام دهد.

به گفته ابوشریف؛ کار انقلابی و فوق العاده لازم بود و برای همین شاهد ۷ اکتبر بودیم که منطقه را تکان داد. او گفت: حمله ۷ اکتبر ضربه شدیدی به دشمن بود و هنوز دشمن در شوک است. جهان یک بار دیگر به فلسطین توجه کرد و مسئله فلسطین احیا شد و دوباره در جدول فعالیت های کشورهای عرب، مسئله فلسطین مطرح شد.

ابوشریف اظهار کرد: در این ایام ۵۰ هزار تن مواد منفجره روی غزه ریخته اند. تاسیسات زیربنایی در غزه از بین رفته و موجب مهاجرت اجباری شده‌اند. ولی با همه این جنایات خون مردم غزه دوباره فوران می‌کند و دمار از روزگار صهیونیست در می‌آوریم. دید مردم دنیا نسبت به غرب عوض شد و همه آمریکا را کشور مجرم می شناسند و به رغم همه جنایات پیروزی در راه است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایلنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.