مجلس و دولتاخبارخبر مهمسیاست

نوروزی: مردم از وضعیت کشور راضی هستند

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر بنده مردم از وضعیت کشور راضی هستند یعنی ما مشکلات را داریم اما مردم ایران فهیم هستند.

به گزارش گروه سیاست شجرنیوز، حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان گفت: به نظر بنده مردم از وضعیت کشور راضی هستند یعنی ما مشکلات را داریم اما مردم ایران فهیم هستند. در حال حاضر همه از مشکلات اقتصادی کشور آگاهی دارند، ما مستقیم با جبهه غرب درگیر هستیم و چه بخواهیم و چه نخواهیم مقاومت در فلسطین درگیر است و این تنها شامل فلسطین نمی‌شود بلکه لبنان، سوریه، عراق و یمن هم درگیر هستند که طبیعتاً ما را شریک استراتژیک و راهبرد این مجموعه قلمداد می‌کنند. از این‌رو وقتی در سازمان ملل بحث آتش‌بس مطرح می‌شود آمریکا ورود پیدا می‌کند و رأی ۱۳ کشور را وتو می‌کند.

مردم ما می‌دانند که ما بهای استقلال‌خواهی و استقلال‌طلبی را پس می‌دهیم. مردم می‌فهمند که ما در چه وضعیتی هستند، خود مردم شهید می‌دهند، دفاع می‌کنند، در تشییع جنازه‌ها شرکت می‌کنند، خود مردم پیش از این و در آینده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد. وضعیت ما وضعیتی نیست که بگوییم امروز رئیسی روی کار آمده و غرب با ما درگیر نیست چنانچه تحریم‌هایی که از قبل بوده در حال حاضر هم پابرجا هستند، تحریم‌هایی که در زمان احمدی‌نژاد بوده و در زمان روحانی بیشتر شده الان در زمان رئیسی بیشترتر شده است.

در واقع مشخص است که اگر ما مانند بسیاری از کشورها دست از استراتژی و تصمیمات کلی خود برداریم و تسلیم شویم طبیعتاً وضعیت ما از نظر اقتصادی بهتر خواهد شد اما ما استقلال‌خواهی و اصولی داریم که بر روی آنها ایستادیم و داریم مقاومت می‌کنیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: خبرآنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.