اخبار شهرستان شمیراناتاخبارخبر مهمدر استان

نیاوران و اندرزگو زیر ذره‌بین گشت بازرسی اصناف و دادستانی

شمیرانات- گشت مشترک بازرسی از اصناف شمیرانات با حضور معاون دادستانی در شمال تهران اجرا و نسبت به برخورد قانونی با تعدادی از متخلفان اقدام شد.

به گزارش شجرنیوز از شمیرانات، تعزیرات حکومتی شمیرانات روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: پس از جلسه با دادستانی و طرح مشکلات سیستم نظارتی صنوف شهرستان، تعدادی واحد صنفی در محلات نیاوران و بلوار شهید اندرزگو مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت و طی آن چندین پرونده تخلف برای صنوف مربوطه تشکیل شد.

گشت مشترک بازرسی، در پی شکایات متعدد از یک فرش فروشی، محل کسب مذکور پلمب و نصب پارچه تحت عنوان گران‌فروش انجام پذیرفت.

همچنین در پی کشف ١٣٠ کیلوگرم انواع گوشت غیرقابل مصرف انسانی و فاسد از داخل سردخانه یکی از رستوران‌ها نیز، معدوم‌سازی انجام، پرونده تحت عنوان تقلب در کسب و گران‌فروشی تشکیل و نصب پارچه با همین مضمون اجرا شد.

واحد صنفی متخلف دیگر نیز از رستوران‌های شمیران بود که بر اثر کشف ١٤٠ کیلوگرم انواع گوشت فاسد و غیرقابل مصرف انسانی، ضمن معدوم‌سازی و تشکیل پرونده تقلب در کسب و گران‌فروشی، به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

این گشت مشترک با حضور محمدحسین جعفری معاون دادستان و رئیس دادسرای ناحیه یک، رئیس تعزیرات حکومتی شمیرانات، کارشناسان فرمانداری، دامپزشکی، بازرسی اصناف، صمت، بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی در شمیرانات انجام شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.